درباره انیمیشن Luca

تماشای آنلاین انیمیشن 2021 luca با ترجمه زیرنویس

هیچ چیز در یک روز تعطیل جذاب تر از دیدن یک انیمیشن کمدی و ماجراجویی نیست. لوکا انیمیشنی جذاب است که می‌توانید در اوقات فراغت تان خود را به تماشای آنلاین آن دعوت کنید. اگر دوست دارید با دانلود انیمیشن و یکی از  بهترین‌ آثار رتبه اول در سال ۲۰۲۱ وقت بگذارنید با ما همراه باشید. کیفیت بالای ساخت این اثر باعث شده تا داستان جذاب لوکا خود را بهتر نشان دهد. همچنین صحنه ها و مناظر زیبای انیمیشن مخاطب را بیشتر مجذوب خود می کند.

 

رویدادها و عوامل انیمیشن 2021 luca

کارگردان انیمیشن 2021 luca  انریکو کازاروزا  و نویسنده آن، مایک جونز است. داستان بسیار زیبا روایت می شود و بیننده را به خود آنقدر مشغول می کند که احساس نمی کند زمان چگونه می گذرد. انیمیشن luca توسط استودیوی پیکسار تولید شده و کمپانی دیزنی قرار است در سینماهای جهان آن را به نمایش درآورد.

کارگردان: Enrico Casarosa

هنرمندان صدا پیشه: جیکوب ترمبلی، جک دیلن گریزر، مایا رودولف و جیم گافیگان

کمپانی توزیع کننده: دیزنی

نویسنده: Mike Jones

ژانر: درام، کمدی، ماجراجویی

 

داستان انیمیشن Luca

لوکا یکی از انیمیشن هایی است که علاوه بر کودکان،  بزرگسالان نیز به دیدن آن علاقه‌مند هستند. این انیمیشن درون مایه طنز دارد و پس از مشاهده چندین باره آن هم احساس دلزدگی و کسالت نمی کنید. یک انیمیشن ماجراجویانه و خانوادگی است که در یک منطقه خوش آب و هوا در ایتالیا ساخته شده است. حلقه های دوستی که در این انیمیشن کم کم بزرگ و بزرگتر می شوند و دوستی های مهمی را سامان می دهند، به کجا قرار است ختم شوند؟

 این انیمیشن داستان یک پسر جوان در ایتالیا را دنبال می کند که با دوست جدید خود آشنا می شود. هویت واقعی این شخص مشخص نیست و یک راز تاریک در مورد آن وجود دارد که باعث می شود تا دوستی آنها را تهدید کند. ظاهراً این موجود، هیولایی دریایی است که که در دنیای دیگری زیر آب قرار دارد.

 

دانلود انیمیشن 2021 luca با ترجمه زیرنویس

دانلود انیمیشن لوکا ۲۰۲۱ با ترجمه زیرنویس شما را به دنیای رمزآلودی می برد که دیدن آن خالی از لطف نیست. دوستی انسان با موجوداتی که ظاهرا آنها با باطنشان بسیار فرق دارد.

 اگر دوست دارید با دانلود انیمیشن های روز دنیا، آن ها را همان اوایل زمان انتشار ببینند، شما می توانید دانلود فیلم انیمیشن luca با ترجمه زیرنویس را با کیفیت های مختلف دریافت کنید.

با این انیمیشن همراه باشید تا بیشتر در مورد جذابیت این داستان بدانید و لحظاتی جذاب را با تماشای آنلاین انیمیشن بگذرانید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

لوکا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم