درباره انیمیشن Ice Princess Lily

لیلی شاهزاده یخی (که به نام تابالوگا هم شناخته می شود) انیمیشنی آلمانی در ژانر فانتزی و ماجراجویی و محصول سال 2018 است. فیلم توسط اسون آنتروالت کارگردانی شده و از صداپیشگان آن می توان به وینسنت وایس و مایکل هربیگ اشاره کرد. فیلم در آلمان به صورت محدودی اکران شد و به فروش 5 میلیون دلاری رسید. چند ماه بعد نسخه ای از فیلم در شبکه های پخش اینترنتی در اختیار مخاطبان جهانی قرار گرفت.
نویسندگان: 
توبی گنکل، هلمه هاینه
عوامل:
تدوین: نانا نوووساد
موسیقی: پیتر هیندرتور

بودجه کلی: نامعلوم
فروش جهانی: $4,982,279

واکنش منتقدها:
به دلیل پخش اینترنتی محدود، فیلم نقدی دریافت نکرده است.

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
اگه بچه تون بهونه یه فیلم فروزن جدید رو گرفت و هنوز شماره جدید فروزن هنوز نیومده بود میتونید با خیال راحت این فیلم رو بهش نشون بدید. داستان فیلم با اینکه خیلی ساده ست اما با سرعت خوبی جلو میره و وقت زیادی صرف طراحی شخصیت ها شده که باعث میشه لااقل برای بچه ها جذاب باشن. شخصیت تابالوگا که از سریال قدیمی اقتباس شده همچنان خیلی دوست داشتنیه و میتونه برای بزرگترها نوستالژی خوبی باشه.
نظر منفی:
تابالوگا یکی از انیمیشن های مورد علاقه م تو بچگی بود اما این فیلم هیچ ربطی به اون نداره و یه تقلید درجه 2 از فیلم فروزن (یخ زده) ست. داستان ضعیف و انیمیشن بی کیفیت فیلم باعث میشه این انیمیشن حتی برای بچه های کوچیک هم جذابیتی نداشته باشه.

جزئیات:
فیلم در آلمان با عنوان «تابالوگا» و در امریکا با عنوان «لیلی شاهزاده یخی» پخش شده است.
فیلم به عنوان یکی از چند فیلمی شناخته می شود که به دنبال موفقیت فیلم «یخ زده» (فروزن) سعی کردند از آن به نحوی تقلید کنند.

 

موارد مشابه

رای به انیمیشن

لیلی ملکه یخی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم