درباره انیمیشن Vivo

تماشای آنلاین انیمیشن Vivo 2021 – رویای درخشیدن یک میمون کاپوچین

تماشای آنلاین انیمیشن Vivo 2021 زیرنویس فارسی یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای طرفداران انیمیشن و فیلم‌ های موزیکال است. داستان انیمیشن ویوو 2021 یک نمایش موزیکال صحنه ‌ای است که فراز و نشیب خاص خود را  داشته است. اصل آغاز پروژه vivo 2021 به سال 2010 برمی گردد. ایده ی اولیه ای که از طرف لین مانوئل میراندا به DreamWorks  داده شد. کار بر روی انیمیشن vivo 2021 تا پنج سال ادامه  داشت تا اینکه در سال 2015، پروژه کنار گذاشته شد. یک سال بعد، انیمیشن سونی پیکچرز، پروژه را خریداری کرد و نام وی وو (vivo) از این زمان بر روی انیمیشن گذاشته شد. این انیمیشن موفق را کرک دمیکو کارگردانی کرده است. و اکنون امکان تماشای آنلاین انیمیشن Vivo 2021 برای طرفداران انیشمن‌های ماجراجویانه و مهیج فراهم شده است.

 

عوامل و رویدادهای انیمیشن Vivo 2021 

فیلمنامه انیمیشن به قلم زیبای کوئارا آلگریا خودزو دمیکو است. ایده اصلی داستان نیز به پیتر بارسا چینی نسبت داده شده است. ترانه‌ ها و آهنگ های داخل فیلم را نیز لین مانوئل میراندا ساخته است. میراندا آهنگساز، هنرپیشه و کارگردان آمریکایی است. کسی که تئاتر موزیکال همیلتون، مشهورترین اثر کارنامه هنری او است. و الان موزیک داخل انیمیشن ویو 2021 را ساخته است. این انیمیشن اولین ساخته موزیکالی است که Sony Pictures Animation ساخته است که بسیار موفق نیز عمل کرده است. این انیمیشن قرار بود در 24 آوریل 2020 اکران شود اما همه گیری ویروس کرونا، سبب شد که تاریخ را حدود یک سال عقب بیندازند. 

ژانر: انیمیشن کمدی موزیکال (ماجراجویی)

مخاطب: همه رده سنی

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Kirk DeMicco

تهیه کننده: لیزا استوارت

نویسندگان: -

تاریخ انتشار: 16 آوریل 2021

محصول: آمریکا

ستارگان: Kirk DeMicco, Quiara Alegria Hudes

فیلم Vivo 2021 درباره چیست؟

داستان فیلم vivo 2021 بر روی شخصیت میمون کاپوچین تمرکز دارد. موجود ریز بامزه ای که در دلش عطش رسیدن به قله موسیقی را می پروراند. او برای ارائه آهنگ به نمایندگی از طرف صاحب خود، باید خود را از هاوانا به میامی برساند. ماموریت او این است که آهنگ ساخته شده توسط صاحب و مربی اش (آندرس) را به مقصد برساند. اما در این مسیر با چه چیزهای مواجه خواهد شد؟ آیا ویوی بامزه و دوست داشتنی انیمیشن ما می تواند به مقصد برسد؟ چه فکرهایی  در سر او می گذرد؟ تنها با دیدن آنلاین انیمیشن vivo 2021 است که می توانید به جواب تمامی این سوالات برسید.

نقد انیمیشن Vivo 2021

به نظر شما انیمیشنی که از سال 2010 تا به الان پروسه ساخت و نمایش آن طول کشیده است، می تواند رضایت بخش باشد؟ جواب این سوال را باید کسانی که پای تماشای آنلاین انیمیشن vivo 2021 نشسته اند و حتی متوجه این فکت نبوده اند پرسید. انیمیشن آمریکایی vivo، نمونه موفق یک اثر موزیکال است. همانطور که همین اتفاق به طور زیبایی در frozen 1 قابل لمس بود. جریان کلی این انیمیشن سرگرم‌ کننده، خنده دار و فان است. به کار بردن جدیدترین تکنیک های ایجاد صحنه های متحرک رایانه ای و موسیقی تاثیرگذار و فوق العاده از ویژگی های کلی این انیمیشن می باشد. نظر شما در پایان تماشای آنلاین انیمیشن vivo 2021 چه خواهد بود؟

دانلود انیمیشن Vivo 2021

با دانلود انیمیشن vivo 2021 زیرنویس فارسی پای یکی از انیمیشن های جدید موزیکال و سرگرم کننده خواهید نشست. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از نشستن پای فیلم های متحرک رایانه ای خسته نمی شوید، بدانید که وی وی 2021 را نباید از دست دهید. چه بر سر میمون بامزه با کلی آرزوی خواننده شدن در دل می آید؟ همین الان به همراه کودکان خود، انیمیشن vivo 2021 دوبله شده را به صورت آنلاین نگاه کنید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

ویوو

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم