درباره انیمیشن Wish Dragon

دانلود انیمیشن 2021 wish dragon و دنیای جذاب آرزوها

دنیای آرزو ها هیچگاه تمام نمی شود و همین مسئله خود را در فیلم ها و انیمیشن های جذابی به نمایش گذاشته است. 2021 wish dragon که اخیراً حق پخش آن را نتفلیکس خریداری کرده است در مورد آرزوها و دنیای تخیلات صحبت می کند. تریلر این انیمیشن که ساخت کشور چین است و جذابیت بالایی داشته  سبب شد تا اکثر افراد منتظر تماشای آنلاین انیمیشن 2021 wish dragon  باشد. شما هم با دانلود انیمیشن 2021 wish dragon به تماشای آن بنشینید و در دنیای آرزوها فرو بروید!

 

عوامل و رویدادهای انیمیشن wish dragon

انیمیشن wish dragon در اوایل سال 2021 در کشور چین روی پرده رفت و سپس نتفلیکس حق به بخش جهانی آن را از بخش انیمیشن سازی سونی خریداری کرد. کریس اپلهانس نویسنده و کارگردان این انیمیشن است که آثار جذابی را در زمینه انیمیشن در کارنامه خود دارد. به علاوه بازیگران صدا پیشه و ماهر مانند جیمی وانگ در نقش دین و جان چو در نقش لانگ بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن جذاب ایفای نقش می کنند. 

 

خلاصه داستان انیمیشن اژدهای آرزو

انیمیشن اژدهای آرزو داستان پسری به نام دین را دنبال می‌کند که با یک اژدها به نام لانگ آشنا می شود. اژدها به او می گوید که می تواند سه آرزوی پسرک را برآورده کند. مهم ترین آرزوی دین ازگشت پیش بهترین دوستش است. البته لانگ نیز آرزو دارد که پس از مدت ‌ها گرفتار شدن در یک ظرف بزرگ، یک  اژدهای آزاد شود. حال این دو چگونه می توانند همدیگر را به آرزوهای دیرینه خود برسانند. انیمیشن wish dragon یکی از انیمیشن هایی است که بسیار شبیه داستان علاءالدین و غول چراغ است.

 

 

تماشای آنلاین انیمیشن wish dragon با ترجمه زیرنویس

 اگر دوست دارید یکی از زیباترین انیمیشن هایی را که نه فقط کودکان بلکه بزرگسالان نیز با آن علاقه دارند را به تماشا بنشینید، دانلود انیمیشن wish dragon با ترجمه زیرنویس همان چیزی است که باعث می شود تا روزی جذاب را سپری کنید. دانلود انیمیشن با کیفیت های مختلفی فراهم شده است تا دوستداران انیمیشن های جذاب روز دنیا بتوانند از آن بهره ببرند. هرچند ما نمی توانیم به راحتی از پلتفرم جهانی نتفلیکس این انیمیشن را تماشا کنیم؛ اما این امکان برای شما فراهم شده است که همزمان با سایر کاربران در سراسر دنیا دانلود انیمیشن را انجام داده و آن را به تماشا بنشینید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

آرزوی اژدها

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم