درباره فیلم Scream

آدرنالین خونتان را با تماشای آنلاین فیلم Scream 2022 بالا ببرید!

فیلم های ترسناک این سال ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. همین عامل هم باعث شده است تا کارگردانان حرفه ای به سمت ساخت فیلم های ترسناک و جدید تمایل بیشتری پیدا کنند. فیلم جیغ یکی پر از صحنه های ترسناک است که نفس را در سینه تان حبس می کند. اگر نیاز به هیجان بیشتری دارید و عاشق فیلم های ترسناک هستید، تماشای آنلاین فیلم Scream 2022 را از دست ندهید. خلاصه مطلب این فیلم حسابی آدرنالین خونتان را بالا می برد و شما را تا پای مرگ می ترساند!

عوامل و رویدادهای فیلم Scream 2022

فیلم جیغ در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و معمایی ساخته شده است و محصول سال 2022 آمریکاست. این فیلم توانسته است نظر مخاطبان را با همان تریلرهای اولیه خود جذب کند و امتیاز 7 را هم از imdb دریافت کرده است. فیلم جیغ به کارگردانی تایلر جیلت (Tyler Gillett) ساخته شده است. این کارگردان، فیلم بردار و نویسنده آمریکایی به دلیل مهارتی که در بخش های مختلف ساخت یک فیلم دارد، می تواند صحنه هایی بسیار جذاب و هیجان انگیز را در فیلم های خود به وجود آورد. او قبل تر نیز در فیلم هایی مانند روز تولد شیطان و آماده باشی یا نه هم هنر کارگردانی خود را به نمایش گذاشته است.

در فیلم جیغ بازیگرانی مانند خورخه لندبورگ جونیور، دبی رایان، لوسی فرای و ... حضور دارند که همگی از ستارگان هالیوود هستند. 

دانلود فیلم Scream 2022 شما را مهمان لحظات پر از هیجان خود می کند تا روز خسته کننده خود را به یک روز خاص تبدیل کنید.

خلاصه ای از داستان فیلم جیغ

فیلم Scream 2022 داستان زنی را روایت می کند که بعد از مدت ها به شهر خود برمی گردد. در این شهر افرادی مرتکب جنایاتی شرورانه شده اند. این زن سعی می کند تا متوجه شود که این جنایات توسط چه کسی انجام گرفته است. اما اتفاقات بسیار غافلگیر کننده پیش می رود و ...

دانلود فیلم Scream 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم جیغ یکی از فیلم های زیبایی است که شما را تا اوج ترس و هیجان پیش می برد. برای تماشای آنلاین فیلم Scream 2022 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید تا بهترین فیلم ترسناک روز دنیا را در اسرع وقت ببینید. شما می توانید به راحتی با دانلود فیلم Scream 2022 با زیرنویس فارسی این فیلم را در برنامه اوقات فراغت خود بگنجانید. لینک دانلود فیلم جیغ با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفت است تا بتوانید از آن ها بهره ببرید و این فیلم زیبا را تماشا کنید.

موارد مشابه

رای به فیلم

جیغ

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم