لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Chucky

تماشای آنلاین سریال Chucky 2021 با زیرنویس فارسی

 تماشای آنلاین سریال عروسک قاتل به عنوان یکی از سریال های ترسناک و هیجان انگیز می تواند یک روز خسته کننده شما را به روزی پرهیجان و با لحظات نفس گیر تبدیل کند. این سریال در ۱۰ قسمت در فصل اول طراحی شده که هر قسمت آن هیجان و جذابیت خاص خود را دارد. به خصوص برای افرادی که عاشق سریال های هیجان انگیز هستند و با ذوق و شوق آنها را تا انتها دنبال می کنند. این سریال داستان عروسک قدیمی چاکی را دنبال می‌کند که روح یک قاتل زنجیره ای عروسک را تسخیر کرده و روز های عجیب و غریب را برای ساکنان شهر رقم می زند. برای دانلود سریال چاکی با ما همراه باشید.

عوامل و دست اندرکاران سریال چاکی ۲۰۲۱

این سریال جذاب در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و رازآلود ساخته شده است. این روزها که اکثر افراد به دنبال تماشای فیلم های ترسناک هستند، دنیای فیلم و سریال هم تمایل زیادی به ساخت این ژانر نشان می دهد.سریال چاکی یا عروسک قاتل توسط کمپانی های David Kirschner Productions و Eat the Cat و NBCUniversal Content Studios تولید و به دنیای فیلم و سریال وارد شده است. 

این سریال توسط کارگردان مطرح آمریکایی، دن مانچینی، فیلم نامه نویس و کارگردان پرکار ساخته شده است که قبلاً هم آثاری مانند فرقه چاکی، فرزند چاکی، نفرین چاکی و ... را هم در کارنامه خود ثبت کرده است. تمام زیبایی و جذابیتی که از این شخصیت تاکنون دیده اید، حاصل زحمات این کارگردان معروف است. 

داستان زیبا به همراه ایفای نقش جذاب هنرپیشگانی مانند  Zackary Arthur، Brad Dourif  و Carina Battrick بر جذابیت این سریال افزوده است. سریال Chucky 2021 از سریال هایی است که نمی توانید بی خیال تماشای آن شوید و مشتاقانه آن را قسمت به قسمت دنبال می کنید. 

تماشای رایگان سریال Chucky 2021 را از همین ابتدا از دست ندهید. 

خلاصه داستان سریال عروسک قاتل 

چاکی، شخصیت جذاب و هیجان انگیزی است که قبلاً هم فیلم و سریال های بی نظیری از آن دیده اید. این بار هم با داستانی متفاوت از خودش رونمایی کرده است. در این نسخه از سریال عروسک قاتل، این عروسک در یک حراج خانگی به فروش گذاشته خواهد شد. عروسک قاتل توسط یک پسر نوجوان خریداری می شود. این بار هم روح یک قاتل زنجیره ای به نام چارلز لی ری، عروسک را به تسخیر خود درمی آورد. بدین صورت قتل های زنجیره ای و ترسناکی توسط این عروسک وحشتناک رقم می خورد و شهر به آشوب کشیده می شود ...

با دانلود سریال عروسک قاتل 2021 همراه داستان جذاب و پر از هیجان این عروسک ترسناک باشید. 

دانلود رایگان سریال Chucky 2021 با زیرنویس فارسی

بسیاری از طرفداران سریال های هیجان انگیز، ترجیح می دهند در همان ابتدا که این فیلم و سریال ها انتشار می یابند، به تماشای آن ها بنشینند. البته ما به راحتی دسترسی به پلتفرم های بزرگ فیلم و سریال در جهان مانند نتفلیکس نداریم. اما می توان بر روی سایت های معتبر، تماشای آنلاین سریال Chucky 2021 با زیرنویس فارسی را در همان ابتدا در برنامه خود قرار داد. 

دانلود سریال عروسک قاتل با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است تا همزمان با سایر طرفداران این سریال جذاب در سراسر دنیا، به تماشای آن بنشینید. 

موارد مشابه

رای به سریال

چاکی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم