درباره فیلم Paranormal Activity: Next of Kin

فیلم فعالیت فرا طبیعی : نزدیکترین خویشاوند2021 – Paranormal Activity: Next of Kin 2021

تماشای آنلاین فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 – Paranormal Activity: Next of Kin 2021 

تماشای آنلاین فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 – Paranormal Activity: Next of Kin 2021، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران فیلم‌های ترسناک و فراطبیعی است. ویلیام یوبانک کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که فیلمنامه آن توسط کریستوفر لاندون بر پایه فعالیت‌های ماوراءالطبیعه اثر اورون پلی نگارش شده است. جیسون بلوم و اورون پلی تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، امیلی بادر، دن لیپرت و هنری آیرس- براون هستند. فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 در 29 اکتبر 2021 توسط کمپانی پارامونت پیکچرز به نمایش گذاشته شد. اگر از دوستداران فیلم‌های هیجان‌انگیز و دلهره‌آور هستید، تماشای آنلاین فیلم ‎Paranormal Activity: Next of Kin 2021 را از دست ندهید.
عوامل و رویدادهای فیلم Paranormal Activity: Next of Kin 2021 

صحنه‌های فیلم توسط پدرو لوکا در نیویورک فیلمبرداری شده‌اند. لوکه برای فیلمبرداری فیلم‌های نفس نکش 1، نفس نکش 2 و انقراض شناخته شده است. از بازیگران فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 می‌توان به امیلی بادر، تام نوویکی، جیل آندره، دن لیپرت و رونالد باک سوم اشاره کرد. امیلی بادر بازیگری است که در فیلم‌های افسون شده، اعتماد کنید و قاتلان گمنام بازی کرده است. ویلیام یوبانک کارگردان فیلم است که علاوه بر کارگردانی در زمینه فیلمبرداری هم سررشته دارد. از جمله کارهای او می‌توان به فیلم‌های عشق، زیر آب و سیگنال اشاره کرد که برای فیلم عشق در جشنواره بین‌المللی فیلم آتن در سال 2011 جایزه شهر آتن را برای بهترین کارگردانی به خود اختصاص داد. این فیلم سری هفتم از مجموعه فیلم‌های فعالیت فراطبیعی است که اولین قسمت از این مجموعه دیدنی و دلهره‌آور در سال 2007 منتشر شد. در ابتدا قرار بود که این فیلم در ماه مارس 2022 اکران شود اما بخاطر هالووین، در 29 اکتبر 2021 به نمایش گذاشته شد. 

نام فیلم به انگلیسی: Paranormal Activity: Next of Kin 2021

نام فیلم به فارسی: فعالیت ماوراءالطبیعه: بعدی از خویشاوندان2021

ژانر: ترسناک، هیجان‌انگیز، رازآلود

مخاطب: رده‌ سنی بالای 16 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: William Eubank

تهیه کنندگان: Jason Blum, Oren Peli 

نویسنده: Christopher Landon

تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2021

زمان فیلم: 98 دقیقه

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Emily Bader, Dan Lippert, Roland Buck III, Jill Andre

داستان فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 درباره چیست؟

فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 داستان دختر جوانی را روایت می‌کند. مارگوت دختر جوان مستندسازی است که می‌خواهد راز گم شدن مادرش که سال‌ها پیش اتفاق افتاده، را دریابد. او برای پی بردن به این راز سفری را در پیش می‌گیرد و در طی این سفر به مکانی با ساکنان آمیش مذهب می‌رود. مارگوت در این راه، به حقایقی وحشتناک درباره مادرش پی می‌برد. چرا و چگونه مادر مارگوت ناپدید شد؟ رازهای فاش شده از مادرش چیست؟ با تماشای آنلاین فیلم Paranormal Activity: Next of Kin 2021 بیننده فیلمی دلهره‌آور و مهیج باشید. 

نقد فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021

 از ویژگی‌های مثبت فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021 می‌توان به فیلمبرداری عالی، موسیقی تاثیرگذار، طراحی گریم فوق‌العاده و بازی زیبای هنرمندان بخصوص امیلی بادر اشاره کرد. بسیاری از مخاطبان بر این باورند که داستان فیلم و صحنه‌های آن خالی از ترس و وحشت است و کسل کننده می‌باشد. آیا شما هم با آن‌ها موافق هستید؟ 

دانلود فیلم Paranormal Activity: Next of Kin 2021  زیرنویس فارسی

اگر از دوستداران فیلم‌های با ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز هستید، با دانلود فیلم Paranormal Activity: Next of Kin 2021 زیرنویس فارسی بیننده یکی از بهترین فیلم‌ها باشید و لذت دیدن آن را از دست ندهید. در کنار فیلم فعالیت ماوراء الطبیعه: بعدی از خویشاوندان 2021، موزه تسخیر شده 2021 با اتفاقات فراطبیعی و غیرقابل پیش‌بینی از دیگر فیلم‌های دلهره‌آور جدید است که دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم. 

موارد مشابه

رای به فیلم

فعالیت فرا طبیعی : نزدیکترین خویشاوند

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم