درباره فیلم Wrath Of Souls

دانلود فیلم  Aiyai: Wrathful Soul 2021 با زیرنویس فارسی

فیلم آیایی: روح خشمگین از فیلم های ترسناک و معمایی است که مدت زیادی از انتشار آن نگذشته است؛ اما توانسته است به خوبی نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. همان تریلرهای اولیه که از این فیلم پخش شد نیز جزو تریلر های پرطرفدار فیلم های سال بود. این فیلم محصول کشور استرالیا است و در آن شاهد داستان های هیجان انگیز و وقایع ترسناکی هستید که شما را تا اوج هیجان پیش می برد.

 این فیلم ها برای کسانی که عاشق ژانر ترسناک و هیجان انگیز هستند یکی از بهترین گزینه هاست تا در همان ابتدای انتشار یکی از جذاب ترین فیلم های سال را ببینند. مرد قاتل قربانیان خود را به دلایل نامعلوم و با وضعیت اسفناکی به قتل می رساند.

 برای تماشای آنلاین فیلم آیایی: روح خشمگین با ما همراه باشید.

 عوامل و دست اندرکاران فیلم آیایی: روح خشمگین

 فیلم Aiyai: Wrathful Soul 2021 از فیلم هایی است که در ژانر معمایی، هیجان انگیز و ترسناک ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۲۰۲۱ کشور استرالیا است و یکی از جذاب ترین فیلم هایی است که در این ژانر در سال اخیر ساخته شده است.

 کارگردان فیلم Ilanthirayan Alan Arumugam است که فعالیت حرفه ای خود را در فیلم های زیادی مانند Wrath of Souls نیز نشان داده است. طراحی صحنه های فیلم بسیار جذاب است. به گونه ای که با ژانر ترسناک آن کاملاً متناسب و پرهیجان در نظر گرفته شده است. 

در این فیلم بازیگرانی مانند Craig Ingham, Korey Williams, Tahlia Jade Holt ایفای نقش می کنند که همه افراد حرفه ای در زمینه کاری خود هستند. کریک اینگام که متولد سیدنی استرالیا است اکثرا فیلم های وحشتناک و ترسناک را در کارنامه خود دارد که می توان به فیلم Bloody Hell اشاره کرد. همچنین تالیا جیدا هولت نیز بازیگر دیگری است که او نیز ژانر معمایی و وحشتناک را قبلاً تجربه کرده است. از این رو نه تنها داستان فیلم بسیار جذاب است بلکه عوامل و دست اندرکاران فیلم  آیایی: روح خشمگین با حساسیت انتخاب شده اند تا بتوان یکی از بهترین فیلم های سال را به مخاطب عرضه کرد.

 خلاصه آنچه در فیلم Aiyai: Wrathful Soul 2021 می بینید

در فیلم آیایی: روح خشمگین هم شخصیت اصلی فیلم در یک محله پر از رمز و راز دچار اتفاقاتی می شود که زندگی این فرد پس از این اتفاق رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد. او دست به کشتار می زند و قربانیان را به دلایل نامعلومی می کشد. همچنین آنها را به سرنوشت بسیار وحشتناکی دچار می کند ... برای دانلود فیلم Aiyai: Wrathful Soul 2021  با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

تماشای آنلاین فیلم آیایی: روح خشمگین با زیرنویس فارسی

طرفداران فیلم های ترسناک و معمایی این روزها کم نیستند. به همین خاطر افراد زیادی نیز از کارگردانان معروف دنیا در این زمینه فعالیت می کنند. فیلم آیایی: روح خشمگین یکی از جذاب ترین فیلم های ساخته شده است و می توانید با تماشای آنلاین فیلم Aiyai: Wrathful Soul 2021  با زیرنویس فارسی لحظات پر از هیجان و نفس گیری را برای خودتان به ارمغان آورید. لینک دانلود فیلم آیایی: روح خشمگین با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار داده شده است تا شما هم همراه سایر کاربران از سراسر دنیا این فیلم جذاب را ببینید.

موارد مشابه

رای به فیلم

آیایی: روح خشمگین

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم