درباره فیلم Pushpa: The Rise - Part 1

دانلود فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 با زیرنویس فارسی

فیلم های هندی همیشه طرفداران زیادی داشته اند، هر چند در سال های اخیر فیلم های هندی کمتری مورد توجه قرار گرفته اند؛ اما باز هم برخی از این فیلم ها توانسته اند ذهن مخاطبان را به سمت خود بکشانند. فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 یکی از همین فیلم های جذاب است که دیدن آن خالی از لطف نیست. فیلم پوشپا: ظهور - قسمت اول شما را تا عمق یک داستان هیجان انگیز جلو می برد. اگر عاشق فیلم های هندی هستید، تماشای آنلاین فیلم پوشپا: ظهور - قسمت اول را به شما پیشنهاد می کنیم تا در اسرع وقت یکی از زیباترین فیلم های روز دنیا را ببینید. فیلمی پر از هیجان و استرس که آدرنالین خونتان را بالا می برد.

عوامل و رویدادهای فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021

فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 در ژانر اکشن، ماجرایی و جنایی ساخته شده است. این فیلم محصول سال 2021 کشور هند است و کارگردانی آن را سوکومار (Sukumar) بر عهده داشته است. او اهل هند است و سالهاست که در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. در کارنامه پر این کارگردان می توان به فیلم های جذابی مانند من تنها هستم، تئاتر، آریا و ... اشاره کرد که همگی جزو فیلم های پرمخاطب سینمای بالیوود بوده اند. 

فیلم پوشپا: ظهور - قسمت اول داستان خود را با نقش آفرینی بازیگران معروفی مانند آلو آرجون، فهاد فاسیل و راشمیکا ماندانا و ... به نمایش گذاشته است. افرادی که جزو بازیگران شناخته شده هندی هستند و با حساسیت بالایی هم انتخاب شده اند. 

فیلم پوشپا: ظهور - قسمت اول در همان تریلرهای اولیه خود توانست نظر مخاطبان و حتی منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم به خود جذب کند. از طرفی توانسته است امتیاز 8 را از IMDB بگیرد که نشان دهنده پرمخاطب بودن این فیلم طولانی و بیش از دو ساعتی است که حسابی شما را هم سرگرم می کند. برای دانلود فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 همراه ما باشید تا از این فیلم جذاب بهره ببرید. 

خلاصه ای از داستان فیلم پوشپا: ظهور - قسمت اول

این فیلم زندگی یک راننده کامیون را روایت می کند. چوب صندل قرمز چوبی بسیار گران است که این فرد به نام پوشپا راج در حال قاچاق آن است. در یکی از مأموریت هایی که این مرد دارد، می تواند به راحتی در درگیری با پلیس آن ها را دور بزند و همین امر هم سبب می شود تا راج مورد توجه کارفرمایش قرار گیرد. اما داستان آنقدر ها هم قابل پیش بینی برای راج جلو نمی رود و ...

دانلود فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های هندی هستید، احتمالا اخباری از این فیلم جذاب تاکنون شنیده اید. فیلمی که در همان اوایل پخش خود حسابی بین مخاطبان جا باز کرد. دانلود فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 با زیرنویس فارسی باعث می شود تا یک روز تعطیل و خسته کننده را به روزی پر از هیجان تبدیل کنید. حتی یک لحظه بعد را هم نمی توانید حدس بزنید که راج قرار است چه داستانی را رقم بزند. به همین علت است که تماشای آنلاین فیلم پوشپا: ظهور - قسمت اول با زیرنویس فارسی به شما پیشنهاد می شود تا یکی از حرفه ای ترین فیلم های سال را ببینید. لینک دانلود فیلم Pushpa: The Rise - Part 1 2021 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است تا همگام با سایر کاربران از سراسر دنیا این فیلم جذاب و هیجان انگیز را ببینید.

موارد مشابه

رای به فیلم

پوشپا : ظهور - قسمت اول

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم