درباره فیلم Raging Fire

فیلم آتش خشم 2021 – Raging Fire 2021

تماشای آنلاین فیلم آتش خشم 2021 – Raging Fire 2021 

تماشای آنلاین فیلم آتش خشم 2021- Raging Fire 2021 در ژانر اکشن و پلیسی، یکی از جدیدترین فیلم‌های موفق چینی است. فیلم آتش خشم یا آتش خروشان ماجرای پلیس کار درست و باهوشی به نام شان است که پرونده‌های زیادی را با موفقیت حل کرده است، اما در این فیلم درگیر پرنده‌ای متفاوت و جدید می‌شود که شاید حل کردن آن، چندان آسان نباشد. دانی ین و نیکلاس تسه در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. کارگردان فیلم آتش خشم 2021، بنی چان است که یکی از سه نویسنده فیلم Raging Fire 2021  نیز می‌باشد. مشهورترین اثر او در کار کارگردانی، گلوله بزرگ است که نامزد بهترین کارگردانی در شانزدهمین دوره جوایز فیلم هنگ کنگ را برای او به ارمغان آورد. این کارگردان چینی در آگوست 2020 درگذشت و آخرین کار او فیلم آتش خشم 2021 است.
عوامل و رویدادهای فیلم Raging Fire 2021

فیلم آتش خشم 2 ساعت و شش دقیقه است و در دسته فیلم‌های بلند قرار دارد. اما بازی عوامل و مهارت ساخت آن به گونه‌ای است که دقیقه‌ای احساس خستگی نخواهید کرد. در این فیلم دونی ین در نقش Cheung Chung-Bong، نیکلاس تسه در نقش Yau Kong-Ngo، لان کین در نقش Lam Ho-Ying بازی می‌کنند و در کنار اینها ستاره‌های دیگر سینمای چین از جمله پاتریک تام، بن لام، کانگ یو، کن لو و ... نیز حضور دارند. 

نام فیلم به انگلیسی: Raging Fire 2021

نام فیلم به فارسی: آتش خشم 2021

ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی

مخاطب: همه

زبان اصلی فیلم: کانتونی 

کارگردان: Benny Chan

کمپانی‌های تهیه کننده: Emperor Film Production, Super Bullet Pictures, Tencent Pictures

نویسندگان: Benny Chan, Ryan Wai.Chun Ling, Yaoliang Tang

تاریخ انتشار: 13 آگوست 2021

محصول: چین، هنگ کنگ

ستارگان: Donnie Yen, Nicholas Tse, Lan Qin, Angus Yeung, Patrick Tam, Ben Lam, …

داستان فیلم آتش خشم 2021 درباره چیست؟

فیلم آتش خشم 2021، ماجرای پلیسی و اکشن است. شان (Donnie Yen) یک افسر واحد جرایم منطقه‌ای مورد تقدیر و موفق است. پرونده‌های زیادی را با موفقیت حل کرده است. در کنار او، سرپرستش به نام انگو قرار دارد. اما در یک ماجرا، انگو به ناحق سه سال زندانی را سپری می‌کند و بعد از آزادی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد. تصمیماتی که او را در مقابل شان قرار می‌دهد. این داستان جالب یک فیلم اکشن و جنایی جدید است که باید حتما تا آخر آن را دنبال کنید و از تمام لحظات آن لذت ببرید. انگو یک گروه از جنایتکاران را رهبری می‌کند و در یک عملیات فریب، شان متوجه خاطرات زیادی از گذشته می‌شود. و اما در پایان ماجرای این دو چگونه تمام می‌شود؟

نقد فیلم آتش خشم 2021 

در نقد فیلم آتش خشمگین یا آتش خشم 2021، ماجرای اکشن و پلیسی به خوبی و به طور کاملا جدی در فیلم دمیده شده است. سکانس‌های اکشن جذاب دانی ین استانداردهای جدید برای ارزش‌های تولید فیلم در سطح هالیوود ایجاد کرده است. با وجود اینکه فیلم آتش خشم 2021، طولانی است اما فیلمبرداری، پرداخت، تدوین، بازیگری و کارگردانی آن به قدری حرفه‌ای و جذاب است که مخاطبان را تا آخر پای آن نگه خواهد داشت. از منظر داستان و درونمایه نیز، تفاوت‌هایی میان فیلم ریجینگ فایر و دیگر فیلم‌های جنایی وجود دارد.

دانلود فیلم Raging Fire 2021 زیرنویس فارسی

با دانلود فیلم Raging Fire 2021 زیرنویس فارسی نسخه‌های مختلف، پای یکی از جدیدترین فیلم‌های ژانر اکشن و جنایی بنشینید. فیلم آتش خشم 2021 یک فیلم چینی پلیسی است که صحنه‌های پلیسی و اکشن زیادی در آن وجود دارد و طرفداران این ژانر را حسابی سر کیف می‌آورد. همین الان می‌توانید با تماشای رایگان فیلم پلیسی آتش خشم 2021، آن را تا اخر ببینید.

موارد مشابه

رای به فیلم

آتش خشم

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم