لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Hawkeye

سریال هاکای 2021 – Hawkeye 2021

تماشای آنلاین سریال هاکای 2021 - Hawkeye 2021 

تماشای آنلاین سریال هاکای 2021 – Hawkeye 2021، برای دوستداران سریال‌های با ژانر ماجراجویی، جنایی و ابرقهرمانی بهترین انتخاب است. ریس توماس و برتی کارگردانی این سریال آمریکایی را بر عهده داشته‌اند. جاناتان ایگلا نویسنده داستان سریال هاکای 2021 است که سرپرستی نویسندگان سریال را نیز برعهده داشته است. از بازیگران این مینی سریال جذاب می‌توان به جرمی رنر، هیلی استاینفلد و تونی دالتون اشاره کرد. این مینی سریال پنجمین مجموعه تلویزیونی است که توسط استودیو مارال (MCU) تولید شده است و دو قسمت اول از این مجموعه در 24 نوامبر 2021 منتشر شد. هیجان دیدن فیلمی رازآلود و اکشن را با تماشای آنلاین سریال Hawkeye 2021 تجربه کنید. 
عوامل و رویدادهای سریال Hawkeye 2021

داستان سریال هاکای 2021 به پس از اتفاقات فیلم انتقام جویان: پایان بازی (2019) اشاره دارد که توسط شرکت مارول استودیوز تولید شده است. فصل اول این مینی سریال پر بیننده در 6 قسمت تولید شده است. جرمی رنر، هیلی استاینفلد، تونی دالتون، فلورانس پیو و ورا فارمیگا هنرمندانی هستند که در این مینی سریال آمریکایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. صحنه‌های زیبای سریال در آتلانتا و جورجیا توسط اریک استیلبرگ و جیمز ویتاکر فیلمبرداری شده است. 

نام سریال به انگلیسی: Hawkeye 2021

نام سریال به فارسی: هاکای 2021

ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی

مخاطب: رده‌ سنی بالای 14 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردان: Rhys Thomas, Bertie 

تهیه کنندگان اجرایی: Jonathan Igla, Rhys Thomas, Trinh Tran, Victoria Alonso, Louis D’Esposito, Kevin Feige 

نویسندگان: Tanner Bean, Jonathan Igla, Katrina Mathewson, Heather Quinn, Jenna Noel Frazier, Don Heck, Stan Lee

تاریخ انتشار: 24 نوامبر 2021

مدت سریال: قسمت‌های 60 دقیقه‌ای

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh

داستان سریال هاکای 2021 درباره چیست؟

داستان سریال هاکای 2021 به بازگشت کلینت بارتون توسط یک ابرقهرمان پرداخته است. انتقام‌جوی سابق کلینت بارتون قصد دارد برای کریسمس نزد خانواده‌اش بازگردد اما، با توجه به گذشته بارتون آیا این امر ممکن خواهد بود؟ بارتون باید بتواند دشمنان گذشته‌اش را از میان بردارد تا دوباره خانواده را در جشن کریسمس ملاقات کند. در این میان کیت بیشاپ که یک کماندار 22 ساله است و آرزوی سوپر قهرمان شدن را دارد ، در این راه بارتون را همراهی می‌کند. آیا بارتون با کمک بیشاپ خواهد توانست در کریسمس دوباره در کنار خانواده خود قرار بگیرد؟ با تماشای آنلاین سریال Hawkeye 2021 پای یکی از پر رمز ورازترین سریال‌ها بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید. 

نقد سریال هاکای 2021 

فیلمبرداری بسیار عالی و حرفه‌ای به‌خصوص صحنه‌های اکشن سریال هاکای 2021 از نکات قوت این سریال محسوب می‌شود. از طرفی بازی عالی هنرمندان، طراحی تولید خیره‌کننده و داستان رازآلود و وجود ابرقهرمانی جدید در سریال نظر مثبت مخاطبان را به همراه داشته است. اینکه مخاطب نمی‌تواند قدم بعدی فیلم را حدس بزند نیز نکته مهم دیگر در مورد سریال هاکای است. 

دانلود سریال Hawkeye 2021 زیرنویس فارسی

یکی از زیباترین و مهیج‌ترین سریال‌های جدید با ژانر ابرقهرمانی و اکشن سریال هاکای 2021 است که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. با دانلود سریال Hawkeye 2021 زیرنویس فارسی از سرانجام زندگی کلینت بارتون آگاه شوید. 

موارد مشابه

رای به سریال

هاکای

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم