درباره فیلم Kate

فیلم کیت 2021 – Kate 2021

تماشای آنلاین فیلم کیت 2021 - Kate 2021

تماشای آنلاین فیلم کیت 2021Kate 2021، به کارگردانی سدریک نیکولاس ترویان ، ماجرای زنی سرسخت و آدمکش است که بیست‌وچهار ساعت را به‌گونه‌ای سپری می‌کند که گویی همه‌ی عمر برای حقیقت نهفته در آن زنده مانده است. خشم او همه‌ را به آتش خواهد کشید، صدای شلیک گلوله‌ها را می‌شنوید؟! 

فیلم کیت 2021 اثری در ژانر اکشن، جنایی، ماجراجویی و دلهره‌آور که محصول سال 2021 کشور ایالات‌متحده آمریکا است. کارگردان این فیلم Cedric Nicolas-Troyan می‌باشد و ساخت و انتشار آن با دو کمپانی 87north و Screen Arcade بوده است. فیلم کیت با محوریت اصلی صحنه‌ها، موقعیت‌ها و اتفاقات اکشن؛ زنی همواره در حال مبارزه را نمایش می‌دهد. این فیلم برای علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان آثار اکشن بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. 

عوامل و رویدادهای فیلم کیت 2021 - Kate 2021

فیلم کیت 2021 توسط Cedric Nicolas-Troyan کارگردانی شده است. فیلم‌نامه‌ی فیلم نوشته‌ی Umair Aleem می‌باشد. نقش اصلی فیلم را بازیگر موفق و حرفه‌ای به نام Mary Elizabeth Winstead ایفا می‌کند. او (زاده 28 نوامبر 1984) بازیگر آمریکایی است که در اوایل فعالیت سینمایی خود نقش‌های متعددی را در ژانر وحشت و اکشن انجام داده است. فیلم کیت در شهر توکیو کشور ژاپن فیلم‌برداری شده است. تاریخ انتشار فیلم 10 سپتامبر 2021 در کشور ایالات‌متحده آمریکا می‌باشد. 

محصول کشور: ایالات‌متحده آمریکا

ژانر: اکشن، جنایی، ماجراجویی، دلهره‌آور

رده سنی: 17

زبان‌ها:  انگلیسی، ژاپنی

مدت زمان: 1 ساعت و 46 دقیقه 

سال انتشار: 2021

کارگردان:  Cedric Nicolas-Troyan

بازیگران:  Mary Elizabeth Winstead، Woody Harrelson، Miku Patricia Martineau

فیلم کیت 2021 درباره‌ی چیست؟ 

کیت (با بازی Mary Elizabeth Winstead) زنی که زندگیش را با انجام ماموریت‌های به قتل رساندن آدم‌ها گذرانده است، متوجه می‌شود که با برخی از مواد رادیواکتیو او را مسموم کرده‌اند. تا اتمام زندگیش فقط بیست‌وچهار ساعت زمان باقی است. او قصد دارد در این یک روز باقی‌مانده تا مرگش، قاتل خویش را بیابد و از او انتقام بگیرد. به نظر شما یک انسان سرشار از خشم که برای انتقام گرفتن تنها 24 ساعت وقت دارد، می‌تواند به آنچه می‌خواهد برسد؟ خودتان را جای کیت بگذارید و با داستانی که فیلم برای شما روایت می‌کند مقایسه کنید. همین الان با تماشای رایگان فیلم کیت 2021 می‌توانید این داستان نفس‌گیر و جذاب را تا آخر دنبال کنید. 

نقد فیلم کیت 2021

داستان فیلم کیت 2021 از طریق صحنه‌هایی اکشن پیش می‌رود که فیلم‌برداری و کارگردانی خوبی در این زمینه صورت گرفته است. این فیلم توانسته صحنه‌های بسیار قابل قبول، جذاب و خشونت‌آمیزی را ارائه دهد و این یکی از موارد برجسته‌ی فیلم کیت محسوب می‌شود. الیزابت وینستید مری، Mary Elizabeth Winstead نقش یک آدمکش بی‌رحم را به خوبی ایفا کرده است.  می‌توان به جرات گفت که او بازیگر برجسته‌ای در ژانر اکشن می‌باشد. بسیاری از صحنه‌های اکشن را خودش در فیلم‌ها اجرا و کم‌تر از بدلکار استفاده می‌کند که این به ایفای نقش بی‌نظیر او کمک می‌کند. 

روند داستان این فیلم با دیگر فیلم‌های آمریکایی در ژانر اکشن شبیه است. البته رابطه‌ی دوستی غیرمنتظره دو نقش آنی و کیت به جذابیت فیلم افزوده است. فیلم‌برداری خوب در خیابان های شهر زیبای توکیو و استفاده از نور‌های رنگی نئونی به جذابیت تصویر افزوده است. در فیلم کیت بازیگران موفق و با استعدادی حضور دارند و این از دیگر ویژگی‌های مثبت فیلم است. مطمئنا شما نیز در پایان، موارد مثبت جدیدی را به نقد فیلم کیت 2021 اضافه خواهید کرد. مگر نه؟

دانلود فیلم Kate 2021

اگر از طرفداران و علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن و دلهره‌آور هستید و همچنین اگر از دوست‌داران و دنبال‌کنندگان بازیگر نقش اصلی فیلم هستید، پیشنهاد جذاب ما برای شما دانلود فیلم Kate 2021_ کیت 2021 زیرنویس فارسی می‌باشد. در تماشای آنلاین فیلم کیت 2021 با زنی مواجه می‌شوید که شما را غافل‌گیر می‌کند و از تماشای زندگی پرخطر و پرتنش او، هیجان و دلهره را تجربه خواهید کرد. 

موارد مشابه

رای به فیلم

کیت

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم