درباره فیلم Cmon Cmon

فیلم Cmon Cmon  یک فیلم جذاب و درام در انتهای سال 2021

تماشای فیلم های جذاب و پرمحتوا برای بسیاری از مخاطبان اهمیت زیادی دارد. فیلم Cmon Cmon 2021 هم یکی از همین فیلم هاست که شما را شگفت زده می کند. داستانی که بارها ممکن است شما را به سمت خود بکشاند تا چندین بار این فیلم را ببینید. پس با دانلود فیلم زودباش زودباش می توانید خود را مهمان لحظه های زیبای فیلم کنید. به خصوص در یک روز تعطیل و خسته کننده، به شدت می تواند حال دلتان را خوب کند. فیلم زودباش زودباش یک فیلم آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که مخاطبان زیادی را به سمت خود کشانده است. برای تماشای آنلاین فیلم Cmon Cmon 2021 و کسب اطلاعات زیادی در مورد آن، همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Cmon Cmon 2021

فیلم زودباش زودباش، محصول واپسین روزهای سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا است که البته انتشار آن برای این روزها بوده است. فیلمی در ژانر درام که پر از صحنه های جذاب است و داستانی دلنشین و مخاطب پسند دارد.

فیلم Cmon Cmon 2021 توسط کمپانی های Be Funny When You Can و A24 ساخته شده و به مرحله انتشار رسیده است. جالب است بدانید که بودجه زیادی برای این فیلم سیاه و سفید خرج شده است. شاید صحنه های آن به علت منحصر به فرد بودن خود توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند و نظرات مثبت منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم برانگیزد. بیشترین نظرات مثبتی که در مورد این فیلم در نظر گرفته شده است، مربوط به بازیگری خوب واکین فینیکس است. در این فیلم بازیگران دیگری مانند گبی هافمن، وودی نورمن، مالی وبستر، اسکوت مک نری نیز ایفای نقش می کنند.

البته کارگردانی و فیلمنامه آن هم مورد تقدیر واقع شده است. کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه را در فیلم زودباش زودباش را مایک میلز (Mike Mills) برعهده دارد. او در کارنامه خود فیلم های دیگری مانند تازه کارها، شست خور و زنان قرن را هم ثبت کرده است.

این فیلم اولین بار در ۲ سپتامبر توسط A24 در آمریکا پخش شد و پس از آن در کشورهای کانادا و سایر کشورها به صورت اینترنتی منتشر شد. فیلم Cmon Cmon 2021 در چندین جشنواره بین المللی حضور یافت و 7 جایزه از جمله جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را هم دریافت کرده است. 

تماشای آنلاین فیلم زودباش زودباش شما را مهمان این فیلم پرمخاطب و پرجایزه می کند. 

خلاصه داستان فیلم Cmon Cmon 2021

در این فیلم داستان جانی با بازی واکین فینیکس و جسی پسر خواهر او روایت می شود. جانی یک گزارش گر رادیو است و جسی نیز به درخواست مادرش برای مدتی باید با دایی خود سر کند. جسی پرانرژی است و قرار است با دایی خود به یک سفر جذاب بروند. جانی می خواهد زندگی بیرون از لس آنجلس را به جسی نشان دهد ... 

دانلود فیلم Cmon Cmon 2021 با زیرنویس فارسی یکی از بهترین گزینه ها برای سر کردن اوقات فراغت شماست تا از تماشای یکی از بهترین فیلم های روز دنیا لذت ببرید. 

دانلود فیلم Cmon Cmon 2021 با زیرنویس فارسی

احتمالاً شما هم مانند سایر کاربران و مخاطبان فارسی زبان دنیای فیلم و سریال، تمایلی به دیدن فیلم های روز دنیا با زبان اصلی ندارید. به همین علت امکان دانلود فیلم زودباش زودباش با زیرنویس فارسی برای شما فراهم شده است تا هر چه سریع تر از دیدن این فیلم لذت ببرند. تماشای آنلاین فیلم Cmon Cmon 2021 باعث می شود تا لحظاتی پر از هیجان داشته باشید. لینک دانلود فیلم زودباش زودباش با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

زودباش زودباش

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم