درباره فیلم Four Good Days

دانلود فیلم چهار روز خوب با کیفیت بالا
هر روز فیلم های زیادی در جهان برای تماشای آنلاین منتشر می‌شوند؛ اما برخی از فیلم ‌ها می‌توانند به عنوان آثار برتر در یک زمان خاص خود را نشان دهند و پس از انتشار به سرعت در تمام دنیا طرفداران زیادی پیدا کنند. علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال سعی می‌کنند این فیلم ها را در همان ابتدای انتشار ببینند و از دنیای فیلم و سریال عقب نمانند. فیلم چهار روز خوب ساخته رودریگو گارسیا یک داستان واقعی را به نمایش گذاشته است و با نقش آفرینی بازیگران محبوب و حرفه ای، زیبایی داستان به مراتب بیشتر می‌شود.

عوامل فیلم Four Good Days‎
فیلم چهار روز خوب در ژانر درام تهیه شده است و مشکلات زندگی خانواده ها را با فرزندان آن ها و جامعه به نمایش می گذارد. این فیلم محصول 2021 کانادا و به کارگردانی رودریگو گارسیا است. در این فیلم بازیگرانی مانند گلن کلوز، میلا کونیس، استیون روت، جاشوآ لنر و ... در این فیلم نقش آفرینی می کنند. این داستان کاملا واقعی است و بر اساس یک مقاله که در سال 2016 در واشینگتن پست به چاپ رسیده است الهام گرفته شده است. مقاله آماندا کیست همان نقطه شروع ساخت این داستان بود. 

خلاصه ای از فیلم چهار روز خوب ساخته رودریگو گارسیا
این فیلم 96 دقیقه ای داستان واقعی زنی به نام مالی را روایت می کند که بازیگر نقش او، کونیس است. این زن 31 ساله از مادرش درخواست می کند که او را از دنیا هولناک و سخت هروئین دور کند. دب مادر این زن که بیش از یک دهه ناامیدی، خشم و اندوه را بر دوش می کشد، سعی می کند برای آخرین بار به دخترش فرصت دهد و او را از اعتیاد به هروئین نجات است. فیلم Four Good Days‎ چالش های این زن سختی کشیده را در گذر این دوران نشان می دهد و ... 

دانلود فیلم Four Good Days‎ با کیفیت بالا
برای تماشای آنلاین فیلم چهار روز خوب، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلفی ببینید. Four Good Days‎ یکی از بهترین فیلم های است که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. دانلود فیلم Four Good Days‎ با ترجمه زیرنویس آماده شده است تا فیلم های جدید را همراه با کل دنیا بتوانید مشاهده کنید. 
 

موارد مشابه

رای به فیلم

چهار روز خوب

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم