درباره فیلم The Unforgivable

فیلم جذاب و زیبای The Unforgivable 2021

یکی از زیباترین فیلم های سال که می توانید برای دیدن آن آماده شوید، فیلم نابخشودنی است. این فیلم جذاب و هیجان انگیز آلمانی، داستانی نه چندان دور از واقعیت را به نمایش گذاشته است. جامعه ای که به سختی می تواند گذشته انسان ها را فراموش کند و همین عامل هم سبب می شود تا بسیاری از افراد به سختی زندگی خود را بگذرانند و همیشه مورد قضاوت دیگران باشند. تماشای آنلاین فیلم  The Unforgivable 2021 یکی از همین موارد را نمایش می دهد که بدون شک برایتان جذاب خواهد بود. اگر عاشق فیلم های جنایی را دوست دارید، می توانید با دانلود این فیلم جذاب، همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم The Unforgivable 2021

فیلم نابخشودنی در ژانر درام و جنایی ساخته شده است و محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای آمریکا، آلمان و انگلستان است. نورا فینگشیت (Nora Fingscheidt) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. این کارگردان مطرح دنیای فیلم و سریال آلمانی، در جشنواره های زیادی شرکت کرده است و تاکنون توانسته است جایزه فیلم آلمان برای بهترین فیلم نامه و جایزه بهترین کارگردان را هم برای فیلم بدون این جهان کسب کند. 

فیلم نابخشودنی توسطک سه کمپانی Construction Film و Fortis Films و GK Films ساخته و پخش شده است. 

بازیگران این فیلم هم با حساسیت بالایی انتخاب شده اند تا بتوانند به خوبی با نقش خود درهم آمیزند و بازی طبیعی داشته باشند. بازیگرانی مانند ساندرا بولاک، وایولا دیویس، وینسنت دن آفریو، جان برنثال در این فیلم ایفای نقش می کنند. ساندرا بولاک نقش اول این فیلم است و بازی بسیار جذاب و هنرمندانه ای را از خود بر جای گذاشته است.

فیلم نابخشودنی اولین بار در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ در سینماهای آمریکا پخش شد و نتفلیکس از ۱۰ دسامبر آن را بر روی پخش در سراسر دنیا برد. 

این فیلم بر اساس یک مینی سریال انگلیسی به نام نابخشوده که توسط سالی وین رایت نوشته شده است، ساخته شده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. 

خلاصه ای از داستان فیلم The Unforgivable 2021

داستان زیبای فیلم نابخشوده آن قدر جذاب است که مخاطبان زیادی را منتظر پخش خود نگه داشته بود. این فیلم داستان زنی به نام روث استلیتر را روایت می کند. این زن مرتکب جنایتی خشونت آمیز شده است و پس از این که دوران محکومیت خود را گذراند، حال از زندان آزاد شده است. 

روث وارد جامعه می شود؛ اما شادی او ماندگار نیست. زیرا با قضاوت های شدید مردم در مورد خودش مواجه می شود و آن ها نمی توانند روث را ببخشند. او برای این که زندگی راحت تری داشته باشد و زندگی خود را از نو بسازد، به دنبال خواهر کوچکتر خود است که مجبور شد در گذشته او را ترک کند ...

دانلود فیلم نابخشودنی با زیرنویس فارسی

داستان زیبا و کارگردانی بی نظیر فیلم The Unforgivable 2021 باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین نظر منتقدان را هم به خود جلب کند. اگر شما هم دوست دارید جزو اولین نفراتی باشید که فیلم نابخشودنی را به تماشا می نشینید، بهتر است با دانلود فیلم The Unforgivable 2021 با زیرنویس فارسی در اسرع وقت، از دیدن این فیلم زیبا لذت ببرید. تماشای آنلاین فیلم The Unforgivable 2021 با زیرنویس فارسی می تواند لحظاتی پر از هیجان را برایتان به ارمغان آورد.

موارد مشابه

رای به فیلم

نابخشودنی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم