درباره فیلم Jai Bhim

فیلم هندی و جذاب Jai Bhim 2021  با زیرنویس فارسی

سینمای هند همیشه شاهکارهای خود را در آستین دارد. فیلم زنده باد بهیم هم یکی از آثار جذابی است که در سال 2021 از سینمای هند منتشر شد. فیلمی درام که مانند سایر فیلم های هندی احساسات شما را برمی انگیزد. اگر عاشق فیلم های هندی هستید، تماشای این فیلم پرمخاطب را از دست ندهید. برای تماشای آنلاین فیلم Jai Bhim 2021 همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری از این فیلم زیبا و دلنشین پیدا کنید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Jai Bhim 2021

تی جی گناناول (T.J. Gnanavel)، کارگردان معروف هندی این بار با فیلم زنده باد بهیم پا به زمین گذاشته است. او با فیلم های جذابی مانند  payanam و Dhoni توانست مخاطبان زیادی را در دنیای فیلم و سریال هوادار خود کند. فیلم های پرمفهوم و در عین حال هیجان انگیز و دوست داشتنی! البته نویسندگی فیلم زنده باد بهیم هم بر عهده همین کارگردان است و به خوبی داستان و صحنه ها را با هم جور کرده است تا بر دل مخاطب بنشیند. 

فیلم Jai Bhim 2021 در ژانر درام و جنایی ساخته شده است و نشان دهنده بی عدالتی در دنیای امروز است. در این فیلم بازیگران و ستارگان هندی مانند Suriya، Lijo Mol Jose و Aarumugam ایفای نقش می کنند که از بهترین بازیگران معروف هندی هستند. 

داستان جذاب فیلم زنده باد بهیم را می توانید با دانلود فیلم Jai Bhim 2021 به تماشا بنشینید. 

خلاصه داستان فیلم زنده باد بهیم

در این فیلم داستانی بسیار زیبا رقم می خورد. یک مرد روستایی که با پرونده سازی هایی از طرف پلیس دستگیر می شود. همسر باردار او سعی می کند تا به کمک یک وکیل حقوق بشر برود و بتواند عدالت را همراه پرونده همسرش کند. اما سیستم چیز دیگری می خواهد و برای وکیل هم مشکلاتی پیش می آید. مشکلاتی که او را مصمم تر می کند تا کار را ادامه دهد ...

دانلود فیلم زنده باد بهیم با زیرنویس فارسی

بازی زیبای سوریا باز هم در این فیلم هندی خوش می درخشد. دیالوگ ها و داستان زیبای فیلم بدون شک شما را تا مدت ها درگیر خود نگه می دارد و در ذهنتان خواهد ماند. برای تماشای آنلاین فیلم Jai Bhim 2021 با زیرنویس فارسی، همراه ما باشید تا ببینیم این فیلم جذاب و پرمخاطب چگونه ظاهر می شود. فیلمی که امتیاز 9.6 را توانسته است از IMDb دریافت کند. 

لینک دانلود فیلم زنده باد بهیم با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا روی سایت قرار گرفته است تا از دیدن این فیلم جذاب عقب نمانید و همراه سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشای یکی از جذاب ترین فیلم های سال بنشینید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

زنده باد بهیم

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم