درباره فیلم Red Notice

فیلم جذاب و اکشن Red Notice 2021

باورتان می شود در یک  فیلم، صحنه های کمدی و اکشن و جنایی در کنار هم قرار گرفته باشند؟ در فیلم وضعیت قرمز شما همین ژانرها را در کنار هم می بینید. فیلمی جذاب و پرهیجان که می تواند هیجانات متضادی را کنار هم برایتان ایجاد کند و آدرنالین خونتان را به شدت بالا ببرد! نمی دانید بخندید، بترسید یا نگران شوید. با تماشای آنلاین فیلم Red Notice می توانید همه این هیجانات را کنار هم تجربه کنید. داستان گیرا و دلنشین این فیلم شما را ساعتی آنقدر درگیر خود می کند که گذر زمان را حس نمی کنید. اگر شما هم مشتاق دانلود فیلم وضعیت قرمز شده اید با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم جذاب به دست آورید.

عوامل و رویدادهای فیلم وضعیت قرمز

فیلم هشدار قرمز یا Red Notice یکی از فیلم های سال است که در ژانر اکشن، هیجان انگیز، جنایی و کمدی ساخته شده است. این فیلم محصول 2021 آمریکاست و کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه آن را راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber) کارگردان آمریکایی نوشته است. او فیلم های دیگری مانند آسمان خراش، هوش مرکزی و مامیلرها هستیم را هم کارگردانی کرده است. 

فیلم هشدار قرمز یا وضعیت قرمز برای اولین بار در تاریخ 12 نوامبر 2021 در آمریکا و چندین کشور به صورت اینترنتی پخش شد. حقوق این فیلم در ابتدا به کمپانی Universal Pictures  و نتفلیکس داده شده بود. این فیلم با بودجه بالغ بر 160 میلیون دلاری خود جزو پرهزینه ترین فیلم های نتفلیکس است. 

بازیگران خوش سابقه ای مانند دوئین جانسون، رایان رینولدز، گل گدوت، ریتو آریا، کریس دیامانتوپولوس و ... در این فیلم ایفای نقش می کنند. 

خلاصه داستان فیلم Red Notice

در این فیلم پلیس اینترپل به دنبال دستگیر کردن حرفه ای ترین افراد تحت تعقیب است و وضعیت قرمز اعلام می کند. این وضعیت در کل جهان اعلام می شود. در این بین یک سرقت بزرگ به وقوع می پیوندد. یک مأمور اف بی ای به نام راستی و دو خلافکار که با هم رقیب هستند در این سرقت گرد هم آمده اند... داستان پر از صحنه های هیجان انگیز و جذاب است. با دانلود فیلم Red Notice یکی از هیجان انگیزترین فیلم های سال را به تماشا بنشینید.

تماشای آنلاین فیلم وضعیت قرمز با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Red Notice 2021 با زیرنویس فارسی، امکان دیدن یکی از بهترین فیلم های اکشن و در عین حال کمدی را به شما می دهد. این فیلم با بازی هنرمندانه بازیگران خود و داستان جذابی که دارد توانسته است نظر منتقدان فیلم و سریال را هم به خود جلب کند. کارگردانی خوب آن در تمامی صحنه های فیلم دیده می شود. لینک تماشای آنلاین فیلم وضعیت قرمز با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار داده شده است تا تمامی کاربران فارسی زبان هم بتوانند هم زمان با سایر افراد در سراسر دنیا این فیلم پرهیجان را ببینند. دانلود فیلم Red Notice با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا یکی از بهترین روزها را برایتان به ارمغان می آورد تا بتوانید لذت فیلم های جذاب جهانی را بچشید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

وضعیت قرمز

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم