درباره فیلم The Hitmans Wifes Bodyguard

تماشای آنلاین فیلم جذاب محافظ همسر آدمکش

  فیلم محافظ همسر آدمکش که در ادامه فیلم "بادیگارد آدمکش" تولید شده است، یک فیلم اکشن و کمدی است که با کارگردانی پاتریک هیوز ساخته شده است. دانلود فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021 با ژانر کمدی شما را بارها و بارها می خنداند. هرچند ممکن است ظاهر فیلم اکشن باشد؛ اما صحنه های اکشن با طنزهایی درآمیخته است که قطعاً برایتان جذاب است و تماشای آنلاین فیلم می تواند لحظات خوشی را برایتان به ارمغان آورد.

عوامل و رویدادهای فیلم محافظ همسر آدمکش

پس از این که استقبال زیادی از فیلم "بادیگارد آدمکش" یا " The Hitman’s Bodyguard" در سال 2017 شد، این بار کارگردان معروف و خوش سابقه این فیلم سعی کرد تا ادامه آن را بسازد. در این فیلم شاهد بازگشت رایان رینولدز به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینما برای بازی در نقش مایکل برایس هستیم. ساموئل ال جکسون در نقش داریوس کینکید و سلما هایک در نقش سونیا بار دیگر در این فیلم به خوبی ظاهر شده‌اند و نقش ‌های خود را به طبق انتظارات دنیای فیلم و سریال از آنها به خوبی ارائه داده اند.

فیلم " The Hitman’s Bodyguard" که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و منتقدان زیادی به آن واکنش نشان دادند اما تماشاگران استقبال خوبی از این فیلم داشتند و همین عامل سبب شد تا دانلود فیلم از همان ابتدا با استقبال زیادی روبرو شود.

پاتریک هیوز کارگردان استرالیایی است که فیلم ‌های زیادی مانند "بی مصرف های ۳" ، " مردی از تورنتو"  و ... را در کارنامه خود دارد. در اکثر آثاری که از این کارگردان وجود دارد رضایت بالای مخاطبان را می‌توان مشاهده کرد. 

نویسندگی فیلم نیز به نحو احسن انجام گرفته است. تام اوکانر به عنوان نویسنده این فیلم جذاب، معرفی شده است که به عنوان یک کمدین، مجری تلویزیون و بازیگر نیز آثار خوبی را در پرونده خود دارد.

 

داستان فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021 چیست؟

داستان فیلم محافظ آدمکش جذابیت خاصی داشت و توانست انتظار مخاطبان را برآورده کند. داستان به ۴ سال بعد از اتفاقات این فیلم برمی گردد. مایکل برایس و داریوس کینکید با هم دیگر هنوز هم دوست هستند و حالا برای نجات سونیا همسرداریوس ثلاث می کنند. مایکل برایس توسط داریوس و سونیا برای انجام یک ماموریت در امتداد ساحل آن فالی انتخاب شده است و باید کار خود را به خوبی انجام دهد...

 

دانلود فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021  با ترجمه زیرنویس 

فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard  طنز و هیجان را درآمیخته است. این نوع فیلم ها همیشه جذابیت خاص خود را داشتند. دانلود فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021 با ترجمه زیرنویس از کسانی که طرفدار این ژانر هستند دعوت می‌کند تا این بار هم یکی از جذاب ترین فیلم های سال را به تماشا بنشینند. دانلود فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard  با ترجمه زیرنویس با کیفیت های مختلفی ارائه شده است تا هر کس با توجه به نیاز خود کیفیت مناسبی را انتخاب کرده و از فیلم بهره ببرد. اگر فیلم محافظ آدمکش را قبلا  مشاهده کرده اید، برای دیدن ادامه آن، بدون شک اشتیاق بالایی دارید و می توانید با دانلود فیلم محافظ همسر آدمکش، لحظات خوشی را در اوقات فراغت خود داشته باشید.

موارد مشابه

رای به فیلم

محافظ همسر آدمکش

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم