درباره فیلم Army of Thieves

فیلم ارتش دزدان 2021 – Army of Thieves 2021

تماشای آنلاین فیلم ارتش دزدان 2021 – Army of Thieves 2021 

تماشای آنلاین فیلم ارتش دزدان 2021 – Army of Thieves 2021، بهترین انتخاب برای طرفداران فیلم‌های جنایی، سرقت و کمدی است. فیلم ارتش دزدان 2021 به کارگردانی ماتیاس شوایوفر توسط کمپانی نتفلیکس (Netflix)در 29 اکتبر 2021 منتشر شده است. ماتیاس شوایگر، ناتالی امانوئل و استورات مارتین از بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم بر اساس طرحی از زک اسنایدر و شی هتن است که به‌صورت مشترک فیلمنامه آن را نوشته‌اند. این فیلم ساخت ایالات متحده و آلمان است که به‌عنوان یک پیش‌درآمد برای فیلم ارتش مردگان به حساب می‌آید. با تماشای آنلاین فیلم Army of Thieves 2021 بیننده یکی از مهیج‌ترین فیلم‌های سرقت عاشقانه باشید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Army of Thieves 2021 

در فیلم ارتش دزدان 2021 بازیگرانی چون ماتیاس شوایگر، ناتالی امانوئل، استورات مارتین و جاناتان کوهن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماتیاس شوایوفز علاوه بر بازیگری در این فیلم، کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است. او یکی از موفق‌ترین بازیگران آلمانی است که اولین نقشش در یک فیلم سینمایی به‌نام تغییر پوست (1997) بود. او همچنین در فیلم‌های دیگری بازی کرده است که از این میان می‌توان به بارون سرخ، مانی، فرمان و ارتش مردگان اشاره کرد. او در سال 2005 موفق به دریافت جایزه Undine برای بهترین بازیگر مرد جوان- فیلم تلویزیونی در فیلم شیلر شد. 

ناتالی امانوئل هنرپیشه انگلیسی است که بازی در فیلم‌های سردترین مورد و بازی تاج و تخت را در کارنامه خود دارد. ناتالی امانوئل برای بازی در فیلم Fast and Furious 7 موفق به دریافت جایزه National Film به‌عنوان بهترین بازیگر زن در سال 2016 شد. موسیقی فیلم ساخته مشترک استیو مازارو هانس زیمر است که زیمر در سال 1995 برنده جایزه اسکار برای بهترین موسیقی متن اصلی در فیلم شیر شاه شد. صحنه‌های فیلم در آلمان، اتریش و جمهوری چک توسط برنهارد جاسپر فیلمبرداری شده است. 

نام فیلم به انگلیسی: Army of Thieves 2021

نام فیلم به فارسی: ارتش دزدان 2021

ژانر: کمدی، جنایی، اکشن

مخاطب: رده‌ سنی بالای 17 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی

کارگردان: Matthias Schweighofer

تهیه کنندگان: Wesley Coller, Dan Maag, Matthias Schweighofer, Deborah Snyder, Zack Snyder 

نویسندگان: Zack Snyder, Shay Hatten

تاریخ انتشار: 29 اکتبر 2021

زمان فیلم: 127 دقیقه

محصول: آمریکا و آلمان

ستارگان: Matthias Schweighofer, Nathalie Emmanuel, Ruby O. Fee, Stuart Martin

داستان فیلم ارتش دزدان 2021 درباره چیست؟

فیلم ارتش دزدان 2021 داستان زندگی دیتر و اتفاقات پیش‌روی او را روایت می‌کند. دیتر در یک شهر کوچک کارمند بانک است. در ملاقاتی یک زن مرموز دیتر را برای همکاری با چند تن که جزو تحت تعقیب‌ترین مجرمان پلیس بین‌الملل هستند، دعوت می‌کند. دیتر پیشنهاد همکاری را قبول می‌کند و این‌گونه وارد یک ماجراجویی بی‌نظیر می‌شود. هدف این گروه سرقت از چند گاو صندوق است که غیرقابل باز شدن هستند و در سراسر اروپا پخش شده‌اند. آیا دیتر و گروه خلافکارش موفق به سرقت از این گاو صندوق‌ها خواهند شد؟ لذت تماشای آنلاین فیلم ارتش دزدان 2021 را از دست ندهید. 

نقد فیلم ارتش دزدان 2021 

فیلم ارتش دزدان 2021 یکی از بهترین فیلم‌های سرقت با چاشنی عشق و کمدی است که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. صحنه‌های فیلم بسیار عالی فیلمبرداری شده‌اند و موسیقی متن بسیار تاثیرگذار است. داستان فیلم از جذابیت خاصی برخوردار است و تماشاگر را مشتاق می‌کند ادامه فیلم را نظاره‌گر باشد از طرفی هم، هنرمندان این فیلم بخصوص ماتیاس شوایوفر و ناتالی امانوئل نقش خود را فوق‌العاده زیبا ایفا کرده‌اند. 

دانلود فیلم Army of Thieves 2021 زیرنویس فارسی

اگر می‌خواهید بیننده یکی از زیباترین فیلم‌های ژانر سرقت، کمدی، عاشقانه و دلهره‌آور باشید، دانلود فیلم Army of Thieves 2021 زیرنویس فارسی را به شما توصیه می‌کنیم.

موارد مشابه

رای به فیلم

ارتش دزدان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم