لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Dr. Brain

تماشای آنلاین سریال جذاب و تخیلی Dr. Brain S01

 دیدن سریال های تخیلی، هیجان زیادی را برای تان به ارمغان می آورد. به همین خاطر است که طرفداران این ژانر همیشه گوش به زنگ هستند تا ببینند چه فیلم و سریالی در این زمینه تولید شده است و منتظر پخش آن بمانند. سریال Dr. Brain S01 یا دکتر مغز از فیلم های بسیار جذاب و دوست داشتنی است که قطعاً نظرتان را جلب می کند. با توجه به اینکه فیلم های کره ای در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده اند و توانستند جای پای خود را در بین کاربران جهانی قرص کنند، کیفیت فیلم های خود را نیز به مراتب بالا بردند و اکثر فیلم های جذاب آنها در سطح جهان پخش می شود. سریال دکتر مغز یکی از سریال های هیجان انگیز کره ای است که با درونمایه تخیلی خود نظر هر مخاطبی را می‌تواند جلب کند. با تماشای این سریال حتی یک لحظه هم احساس دلزدگی از داستان و صحنه های سریال نخواهید داشت و با شور و اشتیاق تا انتهای سریال پیش می روید. برای دانلود سریالDr. Brain S01 2021  با ما همراه باشید.

عوامل و رویدادهای سریال ‌دکتر مغز

این سریال جذاب در ژانر علمی – تخیلی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است. فصل اول این سریال در 6 قسمت و توسط کمپانی های Bound Entertainment و Dark Circle Pictures و Kakao Entertainment ساخته و منتشر شد. سریال دکتر برین محصول کشور کره جنوبی در سال 2021 ساخته شده است.

این سریال بر اساس وبتون کره ای با همین نام ساخته شده است و توانست پس از پخش نظر مخاطبان و منتقدان زیادی را به خود جلب کند.

کارگردانی این سریال بر عهده یکی از کارگردانان و بازیگران معروف کره ای به نام کیم جی وون (Kim Jee-woon) است که کار نویسندگی سریال را هم بر عهده دارد. 

در این سریال جذاب و هیجان انگیز بازیگران مطرحی مانند لی سون-کیون، سو جی-هه، لی یو یانگ، هی سون پارک، مون سونگ گئون، تئو یو، لی یو-یونگ و ... ایفای نقش کرده اند. 

سریال دکتر مغز در ۴ نوامبر توسط اپل تی وی پلاس پخش شد. اگر شما هم می خواهید هر چه سریع تر همراه این سریال هیجان انگیز و جذاب شوید، با تماشای آنلاین سریال دکتر مغز با ما همراه باشید. 

خلاصه داستان سریال Dr. Brain S01

داستان این سریال خانواده یک جراح مغز به نام سوون را روایت می کند که در یک تصادف وحشتناک و مرموز فوت می کنند. سوون یک دانشمند فناوری های جدید است که سعی می کند تا خاطرات مغز را بازسازی کند. سوون تلاش می کند تا با همگام سازی مغزی که یک عمل عجیب و سخت است، خاطرات آن ها را بازیابی کند و بدین صورت سرنخی از مرگ خانواده خود پیدا کند ...

داستان بسیار هیجان انگیز و جذاب است. به همین علت توانست از همان ابتدای انتشار پرمخاطب ظاهر شود. 

دانلود سریال Dr. Brain S01 با زیرنویس فارسی

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در اسرع وقت بهترین فیلم های روز دنیا را برای شما آماده کنیم. برای تماشای آنلاین سریال دکتر مغز با زیرنویس فارسی همراه ما باشید تا همراه سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشای این سریال جذاب و پرمخاطب بنشینید. لینک دانلود سریال دکتر مغز با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا روی سایت قرار داده شده است.

سریال دکتر مغز حتی منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم مجذوب خود کرده است. پس دیدن آن را از دست ندهید و با دانلود سریال Dr. Brain S01 2021 با زیرنویس فارسی خود را مهمان یک سریال جذاب برای اوقات فراغت خود کنید.

موارد مشابه

رای به سریال

دکتر مغز

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم