درباره فیلم The Many Saints of Newark

تماشای رایگان فیلم The Many Saints of Newark 2021 با زیرنویس فارسی

چهارده سال پس از اینکه سوپرانوها خود را در دل مخاطبان جای داده اند، گذشته است. این بار قدیسان بیشمار نیو آرک به خوبی توانسته است با قدرت بیشتری برگردد. تماشای آنلاین فیلم آمرزیدگان شهر نیو آرک، مخاطبان را به دنیای غبارآلود این زندگی مافیایی می برد. داستان پر از هیجان و صحنه های اکشن به همراه یک گانگستر معروف که مسیر طولانی را طی کرده است تا به این نقطه رسیده بسیار جذاب خواهد بود. او در نهایت رئیس یک بخش مافیایی و بزرگ می شود. اگر شما هم عاشق هیجان هستید و فیلم هایی از این دست را می پسندید، با دانلود فیلم  The Many Saints of Newark 2021  لحظاتی نفس گیر را به خودتان هدیه دهید. در ادامه به بررسی این فیلم جذاب می پردازیم. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم آمرزیدگان شهر نیو آرک

 این فیلم جذاب و پرمخاطب در ژانر درام و جنایی ساخته شده و به خوبی توانسته است این ژانر را در صحنه های مختلف خود به نمایش بگذارد. آلن تیلور فیلمنامه نویس و کارگردان آمریکایی، همیشه بهترین فیلم ها را در برنامه کاری خود داشته است. این بار نیز توانسته است به خوبی عمل کند و کارگردانی این فیلم را نیز به دست بگیرد. البته او در فیلم های قدیم خود مانند لباس جدید پادشاه و نابودگر جنسیس هم مخاطبان زیادی را گرد هم آورده است که منتظر آثار جدید او هستند. بازی ستارگان معروف از دنیای فیلم و سریال مانند Alessandro Nivola, Leslie Odom Jr, Jon Bernthal, Vera Farmiga هم بر زیبایی داستان افزوده است. هر کدام از این بازیگران کاملاً با نقش خود در هم آمیخته اند و یک بازی کاملاً طبیعی را به نمایش می گذارند.

خلاصه ای از داستان فیلم آمرزیدگان دنیای نیو آرک

داستان فیلم The Many Saints of Newark 2021  از چه قرار است که مخاطب می تواند این قدر به آن دل ببندد؟ در این فیلم آنتونی سوپرانو در یکی از پر حوادث ترین دوره های تاریخی شهر نیوجرسی واقع شده است و جوانی اش را در این زمان می گذراند. دنیا، دنیای گانگستر هاست که با همدیگر در حال رقابت، درگیری و کشمکش های مختلفی هستند که در طی این دوران اتفاق می افتد. در این بین دیکی مولتیسانتی تأثیر زیادی بر روی سوپرانو می گذارد. بدین صورت او تبدیل به یک گانگستر بی نظیر می شود و راه رسیدن به رئیس مافیا برای او هموار می شود.

 دانلود فیلم آمرزیدگان شهر نیو آرک برای کسانی که بازی بی نظیر سوپرانوها را می پسندند آماده شده است. 

تماشای آنلاین فیلم آمرزیدگان شهر نیو آرک با زیرنویس فارسی 

دیدن فیلم های روز دنیا لحظات جذاب را برایتان به ارمغان می آورد. به همین خاطر است که ما سعی کردیم تا در سریع ترین زمان این فیلم جدید را برایتان بر روی سایت قرار دهیم. لینک دانلود رایگان فیلم The Many Saints of Newark 2021  با زیرنویس فارسی برای علاقه مندان به ژانر اکشن و جنایی در نظر گرفته شده است. تماشای رایگان فیلم The Many Saints of Newark  با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی برای کاربران امکان پذیر است. شما هم می توانید با دانلود فیلم آمرزیدگان شهر نیو آرک جذابیت بازی سوپرانو را یک بار دیگر تجربه کنید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم