درباره انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

انیمیشن  Hotel Transylvania: Transformania 2021– هتل ترانسیلوانیا

تماشای آنلاین انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 Hotel Transylvania: Transformania 2021

تماشای آنلاین انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 - Hotel Transylvania: Transformania 2021 از جمله محبوب‌ترین کالکشن‌های کارتونی برای طرفداران انیمیشن‌های کمدی، ماجراجویانه و ترسناک به‌شمار می‌آید. برایان هال، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز و کاترین هان از جمله صداپیشگان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 هستند. اکران اولین فیلم از مجموعه هتل ترانسیلوانیا در سپتامبر 2012 بود. سری دوم و سوم از این مجموعه به‌ترتیب در سپتامبر 2015 و ژوئیه 2018 اکران شدند. سه سری قبل از این مجموعه توسط گندی تارتاکوفسکی کارگردانی شدند در حالیکه کارگردانی سری جدید این انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2021 توسط جنیفر کلوسکو و درک دریمون انجام شد و گندی تارتاکوفسکی نویسنده آن است. تماشای انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 زیرنویس فارسی را به طرفداران انیمیشن های ماجراجویی و کمدی توصیه میکنیم.

عوامل و رویدادهای انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 در ژانر کمدی، ماجراجویی و ترسناک به نویسندگی گندی تارتاکوفسکی و کارگردانی جنیفر کلوسکا و درک دریمون است که آهنگ‌های آن توسط Mark Mothersbaugh  ساخته شده است. این فیلم محصول سال 2021 کشور آمریکا است و توسط دو شرکت کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز که از کمپانی‌های مشهور انیمیشن‌سازی جهان محسوب می‌شوند، تولید شده است. برایان هال در نقش کنت دراکولا، سلنا گومز در نقش میویس و اندی سمبرگ در نقش جانی اشتاین از جمله صداپیشگان این انیمیشن می‌باشند. این انیمیشن پس از چندین بار تعویق در اکران آن به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و تجویز نشدن واکسنی برای کودکان زیر 12 سال، در نهایت در 1 اکتبر 2021 اکران شد.

نام انیمیشن به انگلیسی: Hotel Transylvania: Transformania 2021

نام‌ دیگر فیلم: Khách Sạn Huyền Bí: Ma Cà Rồng Biến Hình

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

مخاطب: همه رده‌های سنی

زبان اصلی انیمیشن: انگلیسی

کارگردانان: Derek Drymon, Jennifer Kluska

تهیه کننده: Alice Dewey Goldstone 

نویسندگان: Genndy Tartakovsky, Nunzio Randazzo, Amos Vernon

تاریخ انتشار: 1 اکتبر 2021

محصول: آمریکا

ستارگان صداپیشه: Brian Hull, Andy Samberg, Selena Gomez

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 درباره چیست؟

فیلم Hotel Transylvania: Transformania 2021 چهارمین انیمیشن از مجموعه انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا است. در این سری، طی اتفاقی غیرمنتظره هیولاها قدرت خود را از دست می‌دهند و تبدیل به انسان می‌شوند، اما جانی برخلاف بقیه به هیولا تبدیل می‌شود که تمامی این اتفاقات زیر سر اختراع عجیب ون هلسینگ است. در این میان، دراک و جانی که نمی‌توانند با شرایط به وجود آمده خود را وفق دهند به دنبال تنها راه‌ حل موجود برای رهایی از وضعیت خود قبل از اینکه برای همیشه در حالت فعلی به وجود آمده باقی بمانند، به جنگل آمازون برای پیدا کردن سنگ (برای بازگشت به حالت قبلی خودشان) می‌روند. اما آیا آن‌ها می‌توانند به هدف خود برسند؟ چرا که هر آن امکان دارد، تغییرات آنها دائمی شود و یا دیر شود و نتوان دیگر کاری کرد. 

نقد انیمیشن انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 2021

چنانچه از علاقه‌مندان انیمیشن‌های کمدی- ماجراجویی هستید، داستان هتل ترانسیلوانیا 4 نظر شما را جلب خواهد کرد. با توجه به اکران موفق 3 سری قبلی این انیمیشن و نقدهای مثبت زیاد مطرح شده درباره آن‌ها، انتظار می‌رود که انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان انیمیشن قرار بگیرد. داستان زیبای انیمیشن با صحنه‌های غافلگیرانه و اتفاقات عجیب آن، از جمله ویژگی‌های مثبت این مجموعه انیمیشن به شمار می‌آید.

دانلود انیمیشن انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 - Hotel Transylvania: Transformania 2021

مجموعه انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا یکی از جذاب‌ترین و پرماجراترین انیمیشن‌هاست که توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. تاکنون 3 سری از این مجموعه جذاب به نمایش گذاشته شده است برای دیدن ادامه این مجموعه، دانلود انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 - Hotel Transylvania: Transformania 2021 زیرنویس فارسی را به شما توصیه می‌کنیم و از تماشای آن لذت ببرید. ببینید آیا دراک و جانی می‌توانند به حالت قبل خود برگردند؟

در کنار این، دیدن انیمیشن ویوو 2021 را به‌شدت به شما توصیه می‌کنیم.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

هتل ترانسیلوانیا ۴: ترانسفورمانیا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم