درباره انیمیشن Mickeys Magical Christmas: Snowed in at the House of Mouse

تماشای آنلاین انیمیشن Mickeys Magical Christmas: Snowed in at the House of Mouse

میکی از شخصیت های جذابی است که دیدن آن همیشه برای کودکان و نوجوانان جذاب بوده است. این شخصیت همیشه داستان های دلنشینی را با خود به همراه داشته است. این بار هم میکی با دانلود انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس، مهمان خانه شما شده است تا بار دیگری حس خوب اوقات فراغت را برایتان به ارمغان آورد. این انیمیشن پر از هیجان و خنده است. پس یک روز خسته کننده شما را به لحظاتی هیجان انگیز تبدیل می کند تا خنده را مهمان لب های شما کند. 

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس 

انیمیشن Mickeys Magical Christmas: Snowed in at the House of Mouse از کارتون های سینمایی است که در ژانر ماجراجویی، انیمیشن و کمدی ساخته شده است. این انیمیشن با همکاری کارگردانانی مانند تونی کریگ (Tony Craig)، رابرت گناویRoberts Gannaway ،  برنی ماتینسونBurny Mattinson  و ریک کالاباش Rick Calabash ساخته شده است. صداپیشگان مطرحی هم مانند کارلوس الازراکی، وین آلوین، تونی آنسلمو، جف بنیت، جودی بنسون، رابی بنسون و ... در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند. 

ای انیمیشن زیبا و جذاب توانست با همان تریلرهای اولیه خود به راحتی مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند و آن ها را منتظر پخش خود نگه دارد. به مرور هم مخاطبان بیشتری را دور خود گرد آورد. 

این انیمیشن محصول سال 2001 است که توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شده است. با این حال هنوز هم می توان از آن به عنوان یکی از جذاب ترین انیمیشن ها یاد کرد. 

خلاصه ای از انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس

داستان این انیمیشن یک روز برفی را در آستانه کریسمس روایت می کند. پس از این که بارش برف شروع می شود، میکی و دوستانش تصمیم می گیرند تا جشن کریسمس را در کنار هم و در خانه میکی برگزار کنند. آماده شدن برای جشن کریسمس، داستانی جذاب و هیجان انگیز را برایتان رقم می زند که سراسر خنده و شادی است ... 

شما هم می توانید با دانلود انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس باز هم لحظات پرخنده و جذابی را تجربه کنید.

تماشای آنلاین انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس با زیرنویس فارسی

دیدن انیمیشن های جذاب در هر سنی توصیه می شود. به خصوص انیمیشن هایی با شخصیت های ماندگار مانند میکی که بزرگسالان را هم یاد روزهای کودکی آن ها می اندازد. دانلود انیمیشن کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس با زیرنویس فارسی می تواند روز خسته کننده شما را به یک روز هیجان انگیز تبدیل کند. ممکن است بارها و بارها دیدن این انیمیشن را تجربه کنید. 

تماشای آنلاین Mickeys Magical Christmas: Snowed in at the House of Mouse 2001 با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا برای شما فراهم شده است. اگر دوست دارید بدانید میکی و دوستانش این بار چه داستانی را برایتان رقم زده اند، می توانید از لینک دانلود انیمیشن Mickeys Magical Christmas: Snowed in at the House of Mouse محصول 2001 با زیرنویس فارسی بهره ببرید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

کریسمس جادویی میکی: برف در خانه ماوس

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم