درباره فیلم Wild Indian

فیلم سرخ پوست وحشی 2021 - Wild Indian 2021

تماشای آنلاین فیلم سرخ پوست وحشی 2021

تماشای آنلاین فیلم سرخ پوست وحشی 2021 - Wild Indian 2021 داستانی از یک ضد قهرمان است که بین ظاهر و باطن او چنان فاصله‌ای وجود دارد که ثبات شخصیتش را از آن ربوده است. فیلم سرخپوست وحشی 2021 ماجرای قتل و اثری در ژانر هیجانی و دلهره‌آور است. این فیلم محصول سال 2021 کشور ایالات ‌متحده آمریکا می‌باشد. این اثر توسط لایل میتچل کوربین جونیور - Lyle Mitchell Corbine Jr کارگردانی شده است. فیلم سرخ پوست وحشی 2021 برای ‌دنبال‌کنندگان ژانر هیجانی و کسانی که به داستان‌های همراه با تلاطم‌های شخصیتی علاقه‌مند هستند، می‌تواند جذاب و تامل برانگیز باشد

عوامل و رویدادهای فیلم سرخ پوست 2021

فیلم سرخ پوست وحشی 2021 توسط فیلم‌ساز با استعداد و تازه کاری به‌ نام Lyle Mitchell Corbine Jr ساخته شده است. این اثر، اولین فیلم سینمایی و بلند این کارگردان محسوب می‌شود و به واسطه‌ی آن رسما به عرصه‌ی کارگردانی ورود پیدا کرده است. فیلم‌نامه‌ی فیلم توسط Lyle Mitchell Corbine Jr نوشته شده است. فیلم سرخ پوست وحشی در تاریخ 30 ژانویه 2021 در جشنواره فیلم ساندنس که بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا است، برای اولین‌بار نمایش داده شد. البته این فیلم در تاریخ 3 سپتامبر 2021 در سینماهای کشور ایالات‌متحده آمریکا به صورت عمومی نیز به نمایش درآمده است. 

محصول کشور: ایالات‌متحده آمریکا

ژانر: هیجانی، دلهره‌آور

زبان: انگلیسی

رده سنی: 13

مدت زمان: 1 ساعت و 30 دقیقه

سال انتشار: 2021

کارگردان:  Lyle Mitchell Corbine Jr

بازیگران:  Michael Greyeyes، Chaske Spencer، Jesse Eisenberg، Kate Bosworth

داستان فیلم سرخ پوست وحشی 2021 درباره‌ی چیست؟ 

پسری با نام ماکوا که زندگی خانوادگی پرتنشی را می‌گذراند و دوستی به‌ نام تد دارد. آن‌ها بیش‌تر وقتشان را بعد از مدرسه در جنگل می‌گذرانند. یک روز در جنگل، حین حادثه‌ای یکی از هم‌کلاسی‌هایشان را به قتل می‌رسانند. سال‌ها بعد از این حادثه، ماکوا بزرگسال که نام خود را به مایکل تغییر داده، هنوز آن قتل را همچون رازی سنگین به دوش می‌کشد. او بعد از سال‌ها با تد روبه‌رو می‌شود و آن دو با عواقب راز نهفته میانشان مواجه می‌شوند. 

نقد فیلم سرخ پوست وحشی 2021 - Wild Indian 2021

فیلم سرخ پوست وحشی 2021، اثری هیجانی و تأمل‌برانگیز است و در صحنه‌هایی می‌تواند مخاطب را وادار به تامل و تفکر حول شخصیت کاراکترهای داستان کند. در این اثر؛ نقش اصلی فیلم شخصیتی پیچیده، عجیب و بی‌ثبات دارد و این مخاطب را با او همراه و حتی گاهی سردرگم می‌کند. بی‌ثباتی که در شخصیت کاراکتر ماکوا (مایکل) نمایش داده می‌شود و فرار او از گذشته‌اش به هر قیمتی، شخصیت ترسناکی را ساخته است. این اثر مسائلی را نمایش می‌دهد که شاید محیط اطراف، فرهنگ و نژاد می‌تواند شخصیت کسی را تحت تاثیر قرار دهد. از ویژگی‌های مثبت این فیلم حضور بازیگران حرفه‌ای و با استعدادی است که نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند. 

در نقدی دیگر آمده است که فیلم سرخ پوست وحشی 2021 داستانی تاریک و احساسی است که مایکل گرایس و چاسکه اسپنسر به خوبی آن را روایت می‌کنند. در این فیلم این حقیقت که زندگی همیشه عادلانه نیست برای شما برجسته خواهد شد. گویی جبران اشتباهات تنها زمانی مفید است که افراد از صمیم قلب احساس پشیمانی و جبران داشته باشند. شخصیت اسپنسر از نظر احساسی، بینندگان را بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما آیا فیلم Wild Indian 2021 را واقعا می‌توان یکی از بهترین‌های چند سال اخیر در نظر گرفت؟ همین الان با تماشای رایگان فیلم سرخ پوست 2021، به این سوال جواب دهید.

دانلود فیلم سرخ پوست وحشی 2021 - Wild Indian 2021

اگر از علاقه‌مندان و طرفداران فیلم‌های ژانر هیجانی و دلهره‌آور هستید و تمایل به تماشای اثری تامل ‌برانگیز دارید، پیشنهاد جدید و جذاب ما برای شما دانلود فیلم سرخ پوست وحشی 2021 زیرنویس فارسی است. فیلم سرخ‌پوست وحشی؛ با کاراکتر ضد قهرمانی و داستانی غیرقابل پیش‌بینی و هیجانی، اوقات جذابی را برای شما به همراه می‌آورد. در کنار این فیلم، به شما تماشای آنلاین فیلم شانگ‌چی و افسانه ده حلقه 2021 را پیشنهاد می‌دهیم. 

موارد مشابه

رای به فیلم

سرخپوست وحشی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم