درباره فیلم Gold

در جستجوی گنج با فیلم جذاب Gold 2022

بشر همیشه به دنبال گنج و پیدا کردن آن بوده است تا بتواند ره صد ساله را یک شبه طی کند. فیلم Gold 2022 یکی از جذاب ترین فیلم های سال است که به این موضوع می پردازد و با داستان پر از چالش و هیجان خود، شما را حسابی سرگرم می کند. داستان گنج و افرادی که به دنبال آن هستند گاهی اوقات با سرانجامی متفاوت رقم می خورد که شاید در ابتدای داستان اصلاً قابل انتظار نبوده است. تماشای آنلاین فیلم طلا شما را با داستانی پر از هیجان و تلاش همراه می کند که حتی ثانیه ای بعد را هم در این فیلم نمی توانید حدس بزنید. شاید دلیل پرمخاطب بودن این فیلم هم همین موضوع باشد. 

عوامل و رویدادهای فیلم Gold 2022

فیلم طلا یک فیلم پرهیجان محصول کشور استرالیا است که در سال 2022 منتشر شده است. کارگردان این اثر آنتونی هایس (Anthony Hayes) بازیگر و کارگردان استرالیایی است. از فیلم های معروف هایس می توان به مربع و ماشین جنگ اشاره کرد. او در بخش فیلمنامه نویسی این اثر نیز با پولی اسمیت همکاری داشته است.

فیلم طلا در ژانر هیجان انگیز ساخته شده است و می تواند حسابی شما را هیجان زده کند. 

این فیلم توسط کمپانی های Rogue Star Productions، Deeper Water و Ingenious Media ساخته و منتشر شده است. در فیلم طلا، بازیگرانی مانند زک افران، آنتونی هایس، سوزی پورتر، آکوول نگوت، تییک بیار و ... ایفای نقش می کنند.

جالب است بدانید که بودجه 6.5 دلاری برای ساخت این فیلم در نظر گرفته شده است و در تاریخ 13 ژانویه 2022 توسط کمپانی مادام انترانمنت در استرالیا و اسکرین مدیا فیلمز در سینماهای آمریکا اکران شده. در 26 ژانویه نیز انتشار اینترنتی آن آغاز شد. پس از آن نظرات منتقدان در مورد آن شروع شد که اکثر نحوه فیلمبرداری، کارگردانی، فیلمنامه و بازی خوب زک افران را ستوده اند.

دانلود فیلم طلا شما را با رمز و رازهایی هیجان انگیز در این فیلم جذاب همراه می کند و روزی پر از نشاط را برایتان می سازد. 

خلاصه داستان فیلم Gold 2022

در فیلم طلا، دو مرد به نام های کیث و ویرژیل را می بنید که در صحرایی خشک در حال سفر هستند. آن ها بزرگ ترین قطعه طلای کشف شده را در مسیر خود می یابند. با دیدن این طلا، رؤیای ثروت تمام وجود آن ها را در خود می بلعد و آن را بر این موضوع وامی دارد که راهی برای محافظت و استفاده از این طلا پیدا کنند. کیث برای آوردن تجهیزات حفاری می رود و ویرژیل هم باید از گنجشان محافظت کند. اما همه چیز آن گونه که آن ها تدارک دیده اند،‌ پیش نمی رود و ویرژیل با تأخیر کیث دچار کمبود آب و غذا می شود و باید در شرایط سخت صحرا تحمل کند تا بتواند زنده بماند ...

دانلود فیلم Gold 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های هیجان انگیز هستید، تماشای آنلاین فیلم Gold 2022 با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. فیلم طلا پر از چالش و هیجان است و به زیبایی تلاش انسان را برای زنده ماندن و کسب ثروت به نمایش می گذارد. دانلود فیلم طلا با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است تا بتوانند همراه با سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشای این فیلم جذاب بنشینند. لینک دانلود فیلم Gold 2022 با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

طلا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم