درباره فیلم The Guilty

فیلم گناهکار 2021 -  The Guilty 2021

تماشای آنلاین فیلم گناهکار 2021 – The Guilty 2021

تماشای آنلاین فیلم گناهکار 2021 - The Guilty 2021، به کارگردانی Antoine Fuqua  نمایشی از روند یک تماس تلفنی پرتنش اپراتور 911، همراه با تاکید بر یک کاراکتر است. شاید حدس بزنید این فیلم نمی‌تواند آنچنان هم دلهره‌آور باشد اما لحظاتی از فیلم گناهکار 2021، حقیقتا نفستان بند خواهد آمد. فیلم جنایی گناهکار 2021 بازسازی از فیلمی با همین نام ساخته‌ی سال 2018 کشور دانمارک می‌باشد. فیلم The Guilty 2021، محصول کشور ایالات‌متحده آمریکا در سال 2021 است. این فیلم، ماجرایی را در زمانی محدود و در مکانی ثابت حین پاسخگویی یک اپراتور پلیس نقل می‌کند. این فیلم یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین آثار ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز است که از اول تا آخر تماشای آنلاین آن لذت خواهید برد

عوامل و رویدادهای فیلم The Guilty 2021

کارگردان فیلم گناهکار 2021، آنتونی فوکوا (Antoine Fuqua) است. کارگردان، این اثر را از فیلمی با همین نام ساخته‌ی سال 2018 کشور دانمارک بازسازی کرده است. فیلم‌نامه فیلم گناهکار 2021 توسط Nic Pizzolatto، Gustav Muller و Nygaard Albertsen نوشته شده است. تاریخ انتشار این اثر 1 اُکتبر 2021  در کشور ایالات‌متحده آمریکا می‌باشد. فیلم‌برداری فیلم در لس‌آنجلس، کالیفرنیا و ایالات‌متحده آمریکا صورت گرفته است. نقش اصلی فیلم گناهکار 2021 را بازیگری حرفه‌ای و موفق به نام  Jake Gyllenhaal ایفا کرده است. 

محصول کشور: ایالات‌متحده آمریکا

ژانر: دلهره‌آور، جنایی، درام، هیجان‌انگیز

زبان: انگلیسی

رده سنی: 17

مدت زمان: 1 ساعت و 30 دقیقه 

سال انتشار: 2021

کارگردان:  Antoine Fuqua

بازیگران:  Jake Gyllenhaal، Ethan Hawke، Riley Keough، Christina Vidal، Eli Goree، Paul Dano، Peter Sarsgaard

فیلم The Guilty 2021 درباره‌ی چیست؟ 

افسر پلیسی به نام جو بایلور با بازی  Jake Gyllenhaalبه خاطر تنزل مقامی که شامل او شده در یک مرکز تلفنی فوری پلیس (911) مشغول به کار است. جو بایلور با تماس شخصی که خطری بسیار جدی او را تهدید می‌کند؛ کاملاً به چالش کشیده می‌شود. او برای پی بردن به واقعیت و کمک به آن شخص تلاش بسیار زیادی می‌کند اما هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. در پشت پرده‌ی این تماس‌های دلهره‌آور چیست و این پلیس چگونه می‌تواند معما و خطری که با آن مواجه شده است را حل کند؟ همین الان با تماشای رایگان فیلم گناهکار 2021، جواب این سوال را دریافت کنید.

نقد فیلم The Guilty 2021

فیلم خارجی گناهکار 2021، نسبت به نسخه‌ی دانمارکی که براساس آن بازسازی شده است، شباهت‌های اساسی و تفاوت‌هایی هوشمندانه و کوچک دارد. اسکلت این فیلم نیز مشابه  نسخه‌ی اصلی هیجان‌انگیز و دلهره‌آور است اما در فیلم گناه‌کار2021؛ شخصیت اصلی داستان کمی شرایط و خلق‌وخوی متفاوتی دارد، همچنین در پس‌زمینه مکانی که شیفت شب خود را می‌گذراند تصویری ازآتش‌سوزی شهرش لس‌آنجلس دیده می‌شود. چالش تماشای "بازسازی" هر فیلم شامل دو مورد می‌شود: 1) هرآنچه که قرار است در فیلم اتفاق بیفتد، به واسطه‌ی تماشای نسخه‌ی اصلی آن می‌دانید. 2) اگر ابتدا نسخه‌ی اصلی و سپس نسخه‌ی بازسازی را ببینید، نسخه‌ی بازسازی خسته‌کننده است و اگر اول نسخه‌ی بازسازی و بعد نسخه‌ی اصلی را ببینید، نسخه‌ی اصلی خسته‌کننده به نظر می‌رسد. اما در مورد این دو فیلم ذکرشده، هر دو اثر قوی و حرفه‌ای هستند و این چالشی عجیب است. 

در فیلم گناهکار 2021؛ بازی Jake Gyllenhaal بسیار بی‌نظیر و فوق‌العاده است و تماشاگر را وادار می‌کند که لحظه‌ای از تماشای او غافل نشود. حرکات دوربین و فیلم‌برداری قوی، باعث درک بیش‌تر  وضعیت شخصیت اصلی فیلم برای تماشاگر می‌شود، همچنین فیلم به خوبی کارگردانی شده است. 

دانلود فیلم The Guilty 2021

اگر از طرفداران و علاقه‌مندان به فیلمی در ژانر جنایی، هیجان‌انگیز و دلهره‌آور هستید، همچنین اگر می‌خواهید بازی بی‌نظیر بازیگر نقش اصلی و داستانی پرتنش را از دست ندهید، پیشنهاد جدید و جذاب ما برای شما تماشای آنلاین فیلم The Guilty 2021 _ گناهکار 2021 است. تماشای فیلم گناهکار 2021 برای شما اوقاتی پر از چالش، دلهره و هیجان را ایجاد می‌کند. 

موارد مشابه

رای به فیلم

گناهکار

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم