لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Fatma

تماشای آنلای سریال ترکی و جذاب فاطما 2021

دانلود سریال فاطما 2021 به عنوان یکی از پر بیننده ترین سریال های سال جدید سینما و سریال توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشاند. مثل اینکه سازندگان فیلم های جدید به این نکته توجه داشته اند که مخاطبان ترجیح می دهند که فیلم و سریال هایی با سطح بالا را برای گذران وقت خود انتخاب کنند و تمام تلاش خود را کرده اند که آثار خود را در بهترین سطح بسازند. سریال Fatma 2021 محصول کشور ترکیه به کارگردانیÖzgür Önürme , Özer Feyzioğlui و با نقش آفرینی بازیگران مطرح سینمای ترکیه یکی از بهترین سریال هایی است که می توانید اوقات فراغت خود را با آن پر کنید؛ اما این سریال در مورد چه موضوعی صحبت می شود که این همه میزان دانلود سریال بالا است؟

 

عوامل و دست اندرکاران سریال Fatma 2021

فیلم های ترکیه ای همیشه مخاطبان خود را از سراسر دنیا به خصوص ایران راضی نگه داشته اند. این بار نیز سریال فاطما 2021 جای پای خود را در سریال های اینترنتی به صورت تماشای آنلاین محکم کرده است. این کارگردانان معروف ترکیه ای، فیلم های زیادی مانند Cep Herkülü: Naim Süleymanoglu، Proof of Cheating را در کارنامه خود دارند و در طی دهه هایی که در سینما کار کرده اند حساسیت و تمرکز بالایی را در کار خود به نمایش گذاشته اند. آیا این بار هم می توانند مخاطبان خود را راضی نگه دارند؟

 عوامل و دست اندرکاران سریال فاطما 2021

کارگردان: Özgür Önürme , Özer Feyzioğlui

ژانر: اجتماعی و درام

بازیگران: Burcu Biricik , Uğur Yücel , Mehmet Yılmaz Ak , Hazal Türesan , Olgun Toker , Gülçin Kültür Şahin , Deniz Hamzaoğlu ,  Onur Öztürk , Melis Sezen , Didem İnselel , Şehsuvar Aktaş

محصول کشور: ترکیه

رده سنی: بالای 17 سال

سال ساخت: 2021

 

خلاصه داستان سریال Fatma 2021

اما این سریال ترکی استانبولی با ژانر اجتماعی و درام در چه زمینه ای صحبت می کند؟ این سریال در هر قسمت از خود برای مخاطب سوژه ‌های غافلگیرکننده را ارائه می دهد و باعث می شود تا از دیدن آن خسته نشوید و تا انتهای سریال همه قسمتهای آن را با ذوق و اشتیاق ببینید.

 داستان از این قرار است که زن 35 ساله به نام فاطما یک نظافتچی معمولی است. همسرش که به تازگی از زندان آزاد شده  پس از مدتی ناپدید می شود و فاطمه شروع به جستجو می کند. در حین جستجو فاطمه به صورت غیرمنتظره یک جنایت را مرتکب می شود و این اتفاق زندگی او را تحت شعاع قرار می‌دهد تا جایی که این زن بی آزار، دست به قتل های پی در پی می زند. آیا فاطما (فاطمه) می تواند این همه جنایت را پنهان کند و به زندگی عادی خود ادامه دهد؟

 

دانلود سریال Fatma 2021 با ترجمه زیرنویس

این روزها که کاربران اینترنت دنیا نتفلیکس را به عنوان پلتفرم تماشای آنلاین فیلم های خود انتخاب می‌کنند در صورتی که کاربران ایرانی به این امکانات دسترسی ندارند، نیازی نیست که نگران دانلود فیلم و سریال های روز دنیا باشید. دانلود سریال Fatma 2021 با ترجمه زیرنویس برای علاقه مندان به فیلم های ترکی آماده شده است تا با خیال راحت تمامی قسمتهای آن را یکی پس از دیگری همزمان با سایر مخاطبان در سراسر دنیا مشاهده کنید. برای دانلود سریال فاطما می توانید از هر کیفیتی که برایتان مناسب تر است بهره ببرید و داستان هیجان انگیز و پر از حادثه زندگی فاطما را دنبال کنید. 

موارد مشابه

رای به سریال

فاطما

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم