درباره فیلم Kimi

دانلود فیلم جذاب Kimi 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم Kimi 2022 یکی از جذاب ترین فیلم های سال است که در دل همه گیری کرونا داستان خود را شکل داده است. داستانی که پر از هیجان و استرس است. این هیجان را ممکن است همه ما در همه گیری کرونا تجربه کرده باشیم. فیلم کیمی در دل ترس و وحشت کرونا، داستان دیگری را شکل می دهد که نشان دهنده خستگی ناپذیر بودن روحیه انسان است. در هر زمانی ممکن است با چندین مشکل دست و پنجه نرم کنیم. فیلم کیمی پر از صحنه های هیجان انگیز و نفس گیر است. اگر شما هم دوست دارید با دانلود فیلم Kimi 2022 خود را همراه این لحظه ها کنید، همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Kimi 2022

فیلم کیمی در ژانر جنایی، هیجان انگیز و درام ساخته شده است. این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکاست و توانسته است امتیاز بالایی را هم از IMDB کسب کند. این عامل نشان دهنده پرمخاطب بودن فیلم است. 

کارگردان فیلم کیمی، استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) است که از کارگردانان معروف و مطرح آمریکایی است. او توانسته است جایزه اسکار را برای فیلم قاچاق از آن خود کند. به علاوه جایزه نخل طلایی را برای فیلم دیگری به دست آورده است. او جوانترین برنده جایزه نخل طلایی است. از فیلم های دیگر او می توان شیوع، یازده یار اوشن و حرکت ناگهانی ممنوع را نام برد. 

در فیلم کیمی ستارگانی از دنیای فیلم و سریال و هالیوود مانند دوین راتری، زوئی کراویتز و ریتا ویلسون ایفای نقش می کنند. نسخه اصلی فیلم ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه زمان دارد.

تماشای آنلاین فیلم Kimi 2022 باعث می شود تا لحظاتی پر از هیجان را به خودتان هدیه دهید. 

خلاصه ای از داستان فیلم کیمی

فیلم Kimi 2022 در همه گیری کرونا ساخته شده است و در دل داستان آن هم کرونا را می بینید. در طول این همه گیری، کیمی که یک بیماری روحی و روانی به نام آگورافوبیا دارد، کارمند شرکت فناوری اطلاعات است. او همیشه از حضور در مکان های شلوغ ترس دارد و این بار شواهدی دال بر یک خشونت و جنایت کشف می کند. هر چند او سعی می کند این جنایت را بر ملا کند؛ اما مقاومت زیادی در برابر او می شود. کیمی مجبور است به خیابان های شهر برود و با بزرگ ترین ترس خود یعنی حضور در محیط های شلوغ در بیماری کرونا مواجه شود ...

دانلود فیلم Kimi 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم کیمی پر از صحنه های هیجان انگیز است و کارگردانی آن در کنار صحنه های هیجان انگیزی که دارد، بهترین انتخاب برای یک روز خسته کننده و تعطیل است تا با تماشای آنلاین فیلم Kimi 2022 با زیرنویس فارسی خود روزی پر از هیجان برای خود بسازید. با توجه به این که نیاز است تا از فیلم های زبان فارسی یا زیرنویس برای دیدن فیلم های روز دنیا بهره ببرید، این امکان برای شما فراهم شده است تا لینک دانلود فیلم کیمی با زیرنویس فارسی را در کمترین زمان پس از انتشار در اختیار داشته باشید. امکان دانلود فیلم Kimi 2022 با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

کیمی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم