درباره انیمیشن Curious George: Cape Ahoy

انیمیشن جذاب و کمدی Curious George: Cape Ahoy

انیمیشن ها همیشه می توانند یک انتخاب عالی برای افرادی باشند که روز خسته کننده ای دارند. به خصوص در سال های اخیر این کارتون ها به گونه ای ساخته شده اند که هیجان بیشتری را با خود به همراه دارند و بزرگسالان هم از دیدن آن ها لذت می برند. دانلود انیمیشن  Curious George: Cape Ahoy 2021شما را مهمان یکی از جذاب ترین کارتون های روز دنیا می کند. انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی با داستانی پر از هیجان و ماجرایی خود نفس را در سینه تان حبس می کند و در هر صحنه از خود به خوبی این توان را دارد که غافلگیرتان کند. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی

این کارتون در ژانر انیمیشن، ماجرایی و کمدی ساخته شده است و با داستان دلنشین و صحنه های جذاب خود می تواند روزی پر از خنده و هیجان برایتان ایجاد کند. کارگردانی انیمیشن Curious George: Cape Ahoy را داگ مورفی (Doug Murphy) بر عهده داشته است. این انیمیشن ساز معروف تاکنون در برنامه های زیادی حضور داشته است که برخی از آن ها شامل کارتون جذاب  mighty ducks the movie: the first face-off، اسکوبی دوو و ... است. 

انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی محصول 2021 آمریکاست و از همان ابتدای انتشار توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. در این اثر صداپیشگانی مانند جف بنیت، کریستوفر سوئیند و تعدادی از صداپیشگاه معروف در نسخه زبان اصلی فعالیت دارند. 

تماشای آنلاین انیمیشن Curious George: Cape Ahoy شما را به تمام کسانی که عاشق کارتون های جذاب هستند و می خواهند یک انیمیشن زیبا را تماشا کنند، توصیه می کنیم. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن Curious George: Cape Ahoy

در انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی داستان جورج را روایت می کند که سفری ماجراجویی را برای پیدا کردن یک کشتی به گل نشسته شروع می کند. جورج به همراه یک ماهیگیر محلی، یک شیر دریایی بامزه و دوست داشتنی و برادرزاده خود پای در این سفر می گذارد. این کشتی که گم شده است متعلق به کاپیتانی افسانه ای به نام ترامپت توتر است. آن ها با اتفاقاتی هیجان انگیز و در عین حال جذاب در این سفر همراه می شوند... اگر دوست دارید ببدانید که داستان جورج و دوستانش چه خواهد شد، با دانلود انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی همره ما باشید. 

دانلود انیمیشن Curious George: Cape Ahoy با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های هیجان انگیز و انیمیشن های جذاب هستید، تماشای آنلاین انیمیشن Curious George: Cape Ahoy با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. هر چند ممکن است مانند تمام کاربران ایرانی به راحتی بسیاری از پلتفرم های فیلم و سریال جهانی را در دسترس نداشته باشید یا نتوانید از فیلم و انیمیشن های زبان اصلی استفاده کنید، با این حال می توانید به راحتی با دانلود انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی با زیرنویس فارسی از طریق لینک هایی که بر روی سایت قرار داده شده است، این داستان جذاب را دنبال کنید. لینک دانلود انیمیشن جرج کنجکاو: دماغه ایهوی با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است تا شما هم همراه سایر کاربران در دنیا انیمیشن جذاب Curious George: Cape Ahoy محصول 2021 را به تماشا بنشینید. 

موارد مشابه

رای به انیمیشن

جرج کنجکاو : دماغه ایهوی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم