درباره انیمیشن Sing 2

با تماشای آنلاین Sing 2 حسابی بخندید و شاد باشید!

همه ما نیاز داریم تا گاهی انیمیشن های جذاب را به تماشا بنشینیم و خنده و شادی را به حس و حال خودمان دعوت کنیم. انیمیشن Sing 2 یا آواز 2 یکی از زیباترین انیمیشن های کمدی 2021 است که حسابی شما را می خنداند. این اثر موزیکال برای یک روز خسته کننده بهترین انتخاب است تا حس و حالتان عوض شود و بتوانید انرژی بیشتری به دست آورید. انیمیشن آواز 2 نه تنها برای کودکان جذاب است، بلکه می تواند بزرگسالان را هم با خنده و شادی همراه خود کند. با دانلود انیمیشن Sing 2 حتی ممکن است بارها و بارها آن را ببینید و هر بار هم از دیدن آن لذت ببرید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این انیمیشن جذاب و کمدی داشته باشید، با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن Sing 2- 2021

این انیمیشن و کارتون سینمایی با نام Sing 2 ساخته شده است و در ژانر کمدی، انیمیشن، موزیکال و ماجراجویی است. کارگردان و نویسنده انیمیشن آواز 2 را گارت جنینگز (Garth Jennings) بر عهده داشته است. این کارگردان انگلیسی فعالیت های زیادی در زمینه کارگردانی، فیلمنامه نویسی، بازیگری و ... داشته است. او توانسته است جایزه گرمی برای بهترین موزیک ویدئو را هم از آن خود کند. به علاوه فعالیت های حرفه ای او در انیمیشن آواز 1، Son of Rambow و ... هم دیده می شود. 

این انیمیشن توسط کمپانی های Illumination Entertainment و Universal Pictures ساخته و منتشر شده است.  انیمیشن آواز 2 محصول 2021 کشورهای آمریکا، فرانسه و ژاپن است.

این انیمیشن قسمت دوم و دنباله انیمیشن آواز است که در سال 2016 منتشر شد. حال قسمت دوم آن در تاریخ 22 دسامبر 2021 منتشر شد و با استقبال زیادی هم روبرو گردید.

در نسخه اصلی انیمیشن آواز 2، هنرمندان صدا پیشه ای مانند متیو مک کانهی، تارون ایگرتون، توری کلی، ریس ویترسپون، نیک کرول، اسکارلت جوهانسون، بابی کاناوال و ... ایفای نقش می کنند. 

برای تماشای آنلاین انیمیشن Sing 2 همراه ما باشید تا شما هم از دیدن این اثر زیبا لذت ببرید.

خلاصه ای از آنچه در Sing 2 می بینید!

همانطور که گفته شد، داستان انیمیشن آواز 2 در ادامه آواز 1 ساخته شده است و داستان باستر مون و دوستانش را روایت می کند. آن ها قصد دارند در سالن تئاتر یکی از برج های بزرگ و مجلل شهر نمایش جدید خود را به نام کریستال اجرا کنند.

آن ها نیاز دارند تا گوشه گیرترین ستاره راک جهان یعنی کالووی را پیدا کنند و از او بخواهند تا در اجرای این نمایش همراه آن ها شود ...

دانلود انیمیشن Sing 2 با زیرنویس فارسی

اگر قسمت اول این انیمیشن را دیده اید، حتماً مشتاق هستید تا هر چه سریع تر ادامه آن یعنی Sing 2  محصول سال 2021 را ببینید. ما هم شرایط را برایتان راحت کرده ایم تا به لینک دانلود انیمیشن Sing 2 2021 با زیرنویس فارسی دسترسی داشته باشید. این انیمیشن جذاب شما را حسابی سرگرم می کند. به همین علت است که در زمان تماشای آنلاین انیمیشن آواز 2 با زیرنویس فارسی اصلاً متوجه گذر زمان نمی شوید. لینک دانلود انیمیشن Sing 2 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

آواز ۲

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم