درباره فیلم Nightmare Alley

دانلود فیلم اکشن و هیجان انگیز Nightmare Alley 2021 با زیرنویس فارسی

 فیلم Nightmare Alley 2021 جزو فیلم هایی است که نفس را در سینه تان حبس می کند. حتی نمی توانید یک لحظه بعد را هم از داستان فیلم حدس بزنید. پس باید منتظر یک فیلم بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشید که به هیچ عنوان احساس خستگی و دلزدگی از آن نخواهید داشت. این فیلم محصول چند کشور است و در سال 2021 منتشر شده است. با تماشای آنلاین فیلم کوچه کابوس، همراه با داستان زندگی مردی بلندپرواز می شوید که می تواند با چند کلمه، هر کسی را همراه خود کند. دیدن این فیلم جذاب را از دست ندهید. 

عوامل و رویدادهای فیلم کوچه کابوس

فیلم کوچه کابوس در ژانر اکشن، درام و جنایی ساخته شده است و یک فیلم پر از تنش و هیجان را به نمایش می گذارد. این فیلم امتیاز 7.8 را از IMBd دریافت کرده است و همین امتیاز نشان دهنده پرمخاطب بودن آن است. تریلرهای فیلم از همان ابتدا نشان دهنده فیلمی خاص و جذاب بودند که باعث شدند تا افراد زیادی منتظر پخش فیلم باشند. 

این فیلم محصول کشورهای آمریکا، مکزیک و کانادا است و به کارگردانی گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) ساخته شده است. گیرمو دل تورو، کارگردان، فیلم نامه نویس و رمان نویس مکزیکی است که آثاری مانند قله ای به رنگ خون، شکل آب و هزارتوی پن را در کارنامه خود دارد.

در فیلم کوچه کابوس، بازی زیبایی را از Willem Dafoe می بینیم که در کنار سایر بازیگران مانند Bradley CooperCate Blanchett و ... نقش آفرینی هنرمندانه ای دارند. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم Nightmare Alley 2021 می بینید

داستان فیلم پر از صحنه های اکشن است. در فیلم کوچه کابوس، داستان مردی روایت می شود که قدرت نفوذ بالایی در ذهن افراد دارد. این مرد که می تواند به راحتی با چند کلمه صحبت با اشخاص دیگر، آن ها را جذب خود کند این بار با یک خانم روانپزشک در ارتباط است. این زن حتی از او هم خطرناک تر است ...

دانلود سریال کوچه کابوس، شما را با داستانی هیجان انگیز از این مرد همراه می کند. 

تماشای آنلاین فیلم Nightmare Alley 2021 با زیرنویس فارسی

هر چند فیلم های اکشن زیادی را می توان در دنیای فیلم و سریال مشاهده کرد، با این حال آنچه در فیلم کوچه کابوس می بینید، بسیار جذاب تر از آن است که فکرش را می کنید. از این رو دانلود فیلم Nightmare Alley 2021 با زیرنویس فارسی را به تمام کسانی که عاشق فیلم های هیجان انگیز هستند، پیشنهاد می کنیم. لینک تماشای آنلاین فیلم کوچه کابوس با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است تا در اسرع وقت بتوانند این فیلم را با سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشا بنشینند. 

موارد مشابه

رای به فیلم

کوچه کابوس

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم