لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Morning Show

تماشای رایگان فصل دوم سریال جذاب The Morning Show 2019

 برخی از برنامه های تلویزیونی، چالش های مختلفی را بین بینندگان خود برمی انگیزند. سریال برنامه صبحگاهی، مجموعه ای درام است که این چالش ها را در بین بینندگان برنامه ای به همین نام نشان می دهد. سریال همیشه جذابیت خود را داشته است و مخاطبان از ابتدا تا کنون همراه آن بوده اند. باید ببینیم برنامه صبحگاهی که از شبکه UBA پخش می شود، چگونه هر روز مخاطبان خود را از رختخواب بیرون می کشاند و چه اتفاقات و حاشیه هایی را به همراه دارد. دانلود سریال The Morning Show 2019 شما را به دیدن سلسله وار این داستان جذاب و پرمخاطب دعوت می کند. 

عوامل و رویدادهای سریال برنامه صبحگاهی

این سریال از سال ۲۰۱۹ تاکنون در حال ساخت و پخش است. در حال حاضر فصل دوم آن برای مخاطبان آماده شده است. سریال برنامه صبحگاهی یک مجموعه درام و محصول کشور آمریکا است. کارگردانی این سریال توسط Jay Carson و Kerry Ehrin انجام گرفته است. ساخت فیلم توسط کمپانی های اکو فیلمز، مدیا رز و هلو سانشین از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در ۲۰ قسمت انجام شده است. 

داستان جذاب و پروژه ای سریال باعث شده است تا افراد زیادی تماشای آنلاین سریال برنامه صبحگاهی را دنبال کنند. در اصل فیلم از کتابی به نام «اول صبح» الهام گرفته شده که توسط برایان استلتر نوشته شده است. فصل دوم سریال از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ شروع شده است و باز هم همانند فصل اول آن، مخاطبان زیادی را گرد هم آورده است. 

در سریال  The Morning Show بازیگران مطرحی مانند جنیفر آنیستون به عنوان مجری برنامه صبحگاهی، ریس ویترسپون، استیو کرل و ... ایفای نقش می کنند. این بازیگران به زیبایی نقش آفرینی می کنند و باعث شده اند تا داستان جذاب سریال بیشتر خود را نشان دهد. 

سریال برنامه صبحگاهی در جشنواره های متعددی حضور یافت و توانست ۷ جایزه از جمله جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی، بهترین بازیگر زن با بازی جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون و ... را دریافت کند. 

همانطور که می بینید این سریال افتخارات زیادی را با خود به همراه داشته است. از این رو دانلود رایگان سریال برنامه صبحگاهی می تواند روزهای جذابی را هم برای شما به ارمغان آورد و از دیدن آن لذت ببرید. 

داستان سریال برنامه صبحگاهی فصل دوم

همانطور که گفته شد، داستان حول و حوش یک برنامه تلویزیزونی به نام The Morning Show می چرخد. الکس لوی مجری این برنامه محبوب است که میلیون ها شهروند منهتن هر روز صبح آن را تماشا می کنند. جذابیت هایی که هر روز این برنامه جذاب برای مخاطبان خود به همراه دارد، داستانی پرمخاطب را رقم زده است ... برای دانلود سریال The Morning Show با زیرنویس فارسی با ما همراه باشید و داستان بیدار شدن آمریکایی ها را با این برنامه به تماشا بنشینید. 

دانلود رایگان سریال The Morning Show 2019 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق سریال های درام هستید، توصیه می کنیم این سریال جذاب را در برنامه خود قرار دهید. سریالی که مدت هاست افراد زیادی را گرد خود جمع کرده است و روز به روز بر مخاطبان آن افزوده می شود. جوایز متعددی که این مجموعه دریافت کرده است، نشان دهنده رضایت مخاطبان است. برای دانلود سریال برنامه صبحگاهی با زیرنویس فارسی از لینک دانلود با کیفیت بالا بهره ببرید. تماشای رایگان سریال برنامه صبحگاهی برای فارسی زبانان مهیا شده است تا هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا بتوانند این سریال جذاب و دوست داشتنی را در همان روزهای اول انتشار ببینند. 

موارد مشابه

رای به سریال

برنامه صبحگاهی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم