درباره فیلم The Tragedy of Macbeth

فیلم تراژدی مکبث 2021 -  The Tragedy of Macbeth 2021‎ 

تماشای آنلاین فیلم تراژدی مکبث The Tragedy of Macbeth 2021 

تماشای آنلاین فیلم تراژدی مکبث 2021 - The Tragedy of Macbeth‎ 2021 زیرنویس فارسی بهترین گزینه‌ برای علاقه‌مندان فیلم‌های درام، تاریخی و جنگی است. سینمایی تراژدی مکبث 2021، فیلمی سیاه و سفید آمریکایی است که توسط جوئل کوئن کارگردانی شده و جدیدترین اثر شرکت ای 24 (A24) است. جوئل کوئن فیلنامه این اثر زیبا را براساس نمایشنامه مشهور ویلیام شکسپیر با نام مکبث نوشته است. فیلم تراژدی مکبث 2021 اولین بار در تاریخ 24 سپتامبر 2021 در جشنواره فیلم نیویورک نمایش داده شد. انتظار می‌رود که این فیلم در 25 دسامبر 2021 در سینماها منتشر شود. دوستداران ژانر فیلم تاریخی و درام با تماشای آنلاین The Tragedy of Macbeth 2021 زیرنویس فارسی، داستان زیبای آن را نظاره‌گر باشید. 
عوامل و رویدادهای فیلم The Tragedy of Macbeth 2021 

فیلم The Tragedy of Macbeth 2021 توانسته است با نقش‌آفرینی بسیار زیبای دنزل واشنگتن در نقش لرد مکبث و فرانسیس مک‌دورمند در نقش لیدی مکبث نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. دنزل هیز واشنگتن دوم (جونیور) یکی از بازیگران توانای آمریکایی است که دو جایزه آکادمی (جایزه اسکار) را برای بازی در فیلم‌های روز تعلیم و افتخار کسب کرده است. نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی تراژدی مکبث 2021، جوئل کوئن است که برای اولین بار به‌تنهایی توانسته است خالق یک اثر باشد و منتقدان، این فیلم را یکی از بهترین کارهای او می‌دانند.

فیلمبرداری این اثر زیبا و سیاه و سفید و شبح‌وار، کاری از برونو دل‌بونل است که بکارگیری تکنیک‌های هوشمندانه به‌همراه جلوه‌های بصری، آن را به یکی از بهترین فیلم‌های سیاه و سفید تبدیل کرده است که دست کمی از یک شاهکار ندارد. فیلمبرداری فیلم تراژدی مکبث 2021، در 7 فوریه 2020 در لس‌آنجلس آغاز شد که به‌دلیل فراگیری ویروس کرونا متوقف و نهایتا در 23 ژوئیه 202 از سر گرفته شد و در 31 ژوئیه 2020 خاتمه یافت. موسیقی این فیلم توسط کارتر برول اهل آمریکا خلق شده است. 

ژانر: درام، تاریخی، هیجان‌انگیز

مخاطب: رده‌ سنی بالای 18 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: جوئل کوئن 

تهیه کنندگان: جوئل کوئن، اسکات رودین

نویسنده: جوئل کوئن

محصول: ایالات متحده آمریکا

ستارگان: دنزل واشینگتن، فرانسیس مک‌دورمند، برندن گلیسون، کوری هاکینز

فیلم زمانی تراژدی مکبث درباره چیست؟

فیلم تراژدی مکبث 2021 که بر پایه رمان مکبث اثر ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) ساخته شده است روایت‌گر داستان زندگی یک لرد اسکاتلندی است. لرد اسکاتلندی براساس حرف‌های سه جادوگر متقاعد می‌شود که پادشاه بعدی اسکاتلند خواهد بود. بنابراین، لرد برای آن‌که زودتر به قدرت برسد، نقشه‌هایی می‌کشد و زن جاه‌طلبش او در این راه همراهی می‌کند. آیا لرد با نقشه‌هایی که می‌کشد زودتر به پادشاهی می‌رسد؟ لرد برای رسیدن به پادشاهی چه کسانی را قربانی خواهد کرد؟ لیدی مکبث چگونه می‌تواند لرد را در رسیدن به پادشاهی یاری کند؟

نقد فیلم The Tragedy of Macbeth 2021 

فیلم تراژدی مکبث 2021 فیلمی بلندپروازانه و مبتکرانه است که اقتباسی بسیار زیبا و وفادارانه از رمان مشهور مکبث نوشته ویلیام شکسپیر می‌باشد. بازی فوق‌العاده و شجاعانه دنزل واشینگتن و فرانسیس مک‌دورمند به‌همراه تصویر سازی ماهرانه و طراحی تولید خیره‌کننده‌اش،حس شور و هیجانی را در داستان فیلم ایجاد کرده و توانسته است نظر مثبت مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. آیا شما نیز با دیدن فیلم همین نقد را درباره آن خواهید داشت؟ همین الان با تماشای آنلاین فیلم مکبث دوبله فارسی، تجربه دیدن یک فیلم درام و تاریخی را نصیب خود کنید.

دانلود فیلم The Tragedy of Macbeth 2021 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم تراژدی مکبث 2021 زیرنویس فارسی یکی از مهیج‌ترین و زیباترین فیلم‌های تاریخی و درام است که سیاه و سفید فیلمبرداری شده است. همین الان با دانلود فیلم تراژدی مکبث 2021، به تماشای یکی از بهترین فیلم‌های اقتباس شده از رمان مکبث بنشینید و از دیدن آن لذت ببرید. 

موارد مشابه

رای به فیلم

تراژدی مکبث

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم