درباره انیمیشن PAW Patrol: The Movie

انیمیشن جذاب PAW Patrol : The Movie 

سگ های نگهبان، انیمیشنی جذاب است که قسمت های مختلفی از آن تاکنون پخش شده است. جذابیت آن باعث شده است تا نه تنها کودکان بلکه در اکثر مواقع بزرگسالان نیز به دیدن این انیمیشن دوست داشتنی بنشینند. داستان سگ های شجاع و کاربلد که همیشه خرابکاری های انسان را در اطراف شهر ساحلی سر و سامان می دهند. درون مایه کمدی این اثر هم مزید بر علت شده است تا کودکان بارها با اشتیاق آن را تماشا کنند. دانلود انیمیشن سینمایی PAW Patrol : The Movie گزینه عالی برای زمانی است که کودکتان حوصله اش سر رفته باشد و بخواهید او را سرگرم کنید.

عوامل و رویدادهای انیمیشن PAW Patrol : The Movie 2021

انیمیشن PAW Patrol : The Movie 2021 را یک کمپانی کانادایی با هم همکاری استودیو گرو می سازد. این انیمیشن از سال ۲۰۱۳ تاکنون قسمت های مختلف از آن پخش شده است. داستان سگ هایی با نام های چیس،مارشال، راکی، روبل، زوما و اسکای که بسیار شجاع هستند و رهبر آنها هم پسری به نام رایدر است. سازنده این انیمیشن Cal Brunker، انیماتور، فیلمنامه نویس و کارگردان معروف است. انیمیشن های مانند پسر پاگنده، فرار از سیاره زمین و ... را هم در کارنامه برانکر می توانید ببینید. صدا پیشه گان هم با هنرمندی تمام نقش خود را در این انیمیشن اجرا کرده اند. ستارگانی مانند  Will Brisbin ، Iain Armitage  و ... هم جزو هنرمندان صدا پیشه این انیمیشن جذاب هستند.

داستان انیمیشن سگ های نگهبان 2021

 سگهای نگهبان همیشه در زمین مأموریت هایی دارند و هر بار نیز مشکل را در شهرک ساحلی محل زندگی خود حل می کنند؛ اما این بار هم داستان حول و حوش همین موضوع می چرخد. رایدر و توله سگ ها به شهر ماجراجویی فراخوانده می شوند. تا شهردار هومینگر را یاری کنند. شهر دارد به سوی هرج و مرج می رود و سگ ها باید بتوانند این کلان شهر شلوغ را نجات دهند. آیا آنها این بار هم می توانند شجاعانه ماموریت خود را به خوبی به پایان ببرند؟ دانلود انیمیشن PAW Patrol : The Movie 2021 لحظات جذاب را برای خود و کودکتان به ارمغان می آورد و همراه جذابیت کارهای این سگ های دوست داشتنی خواهید شد.

تماشای آنلاین PAW Patrol : The Movie 2021 با زیرنویس فارسی

 بسیاری از افراد ترجیح می دهند انیمیشن ها و فیلم های جدید و روز دنیا را در همان ابتدای انتشار ببینند و از آن لذت ببرند. دانلود انیمیشن سگ های نگهبان با زیرنویس فارسی نیز برای شما مهیا شده است تا ساعت های زیادی کودکتان را با آن سرگرم کنید. این انیمیشن جذاب در این قسمت سینمایی هم داستان جذاب و گیرایی دارد و هیجان انگیز و دوست داشتنی است. دانلود انیمیشن PAW Patrol : The Movie 2021 با زیرنویس فارسی را در کیفیت های مختلف می توانید ببینید و از آن بهره ببرید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

سگ های نگهبان

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم