درباره انیمیشن Miraculous World: Shanghai - The Legend of Ladydragon

انیمیشن جذاب Miraculous World Shanghai - The Legend of Ladydragon

انیمیشن ها نه تنها می توانند کودکان را به خود مشغول کنند، بلکه این امکان را به بزرگسالان هم می دهند تا ساعاتی با کودک درون خود خلوت کرده و به تماشای این داستان های زیبا بنشینند. انیمیشن ماجراجویی در شانگهای یکی از زیباترین داستان هایی است که لحظات جذاب و دوست داشتنی را برایتان به ارمغان می آورد. داستان هایی که حول محور شخصیتی خاص و کنجکاو می چرخد، جذابیت خاص خود را دارند این بار هم  دختر کفشدوزکی در شانگهای: افسانه بانوی اژدها دختری را به نمایش می گذارد که قبلا هم در قسمت های  دیگر این انیمیشن به زیبایی مسائل را حل کرده است. ببینیم این بار مرینت چه داستانی برایمان رقم می زند؟

 

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن Miraculous World Shanghai - The Legend of Ladydragon 2021

این انیمیشن جذاب در ادامه قسمت های دیگری از سری انیمیشن های معجزه آسا تولید شده است. دختر کفشدوزکی در هر کدام از این قسمت ها،‌ داستان خاصی را دنبال می کند. از این گروه انیمیشن، معجزه آسا: افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه،‌ Miraculous 2: The Secret of miracle stone  و ... را می توان نام برد که همگی به کارگردانی توماس آستروک، کارگردان معروف فرانسوی ساخته شده است. این فیلم محصول مشترک فرانسه و آمریکاست و مانند سری های قبل خود،‌ در ژانر هیجان انگیز، خانوادگی و ماجراجویی ساخته شده است. داستان نیز توسط نیکی بیکر و سیندی مارو نگارش شده است. در انیمیشن Miraculous World Shanghai - The Legend of Ladydragon صداپیشگانی معروف مانند کریستینا وی، برایس پاپنبروک،‌ ملا لی و ... ایفای نقش می کنند. 

 

درباره داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی در شانگهای: افسانه بانوی اژدها 

این داستان باز هم دختر کفشدوزکی که مرینت نام دارد،‌ برای این که همراه آدرین شود به شانگهای چین سفر می کند. او می خواهد عمویش وانگ را ببینید و در جشن تولد او شرکت کند. همین که پای مرینت به شانگهای می رسد، کیف پول و عروسکش که تیکی نام دارد دزدیده می شود. او در این شهر بزرگ تنها می ماند و هیچ پولی برایش نمی ماند. دختری چینی و باهوش به کمک او می آید. این دو تصمیم می گیرند تا رازی را کشف کنند ...

مانند همیشه دختر کفشدوزکی داستان جذاب و فراز و نشیب های بی نظیری را رقم می زند. برای دانلود انیمیشن Miraculous World Shanghai - The Legend of Ladydragon و تماشای آنلاین انیمیشن با ما همراه باشید.

دانلود انیمیشن Miraculous World Shanghai - The Legend of Ladydragon با زیرنویس فارسی

برای تماشا و دانلود انیمیشن Miraculous World Shanghai - The Legend of Ladydragon 2021 با زیرنویس فارسی،‌ می توانید از این سایت بهره ببرید و با کیفیت های مختلفی این داستان جذاب را همراهی کنید. استفاده از جلوه های ویژه خاص و بی نظیر در کنار داستان سرگرم کننده این انیمیشن به شما کمک می کند تا یک روز خسته کننده را به یک روز پر از هیجان تبدیل کنید. دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی در شانگهای: افسانه بانوی اژدها با زیرنویس فارسی را به شما توصیه می کنیم تا در عجایب این دنیای خارق العاده غرق شوید و موضوعی جذاب را دنبال کنید. 

موارد مشابه

رای به انیمیشن

دختر کفشدوزکی در شانگهای: افسانه بانوی اژدها

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم