لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال !The Cuphead Show

انیمیشن جذاب و هیجان انگیز The Cuphead Show! با زیرنویس فارسی

انیمیشن ها دارند گوی سبقت را در جذب مخاطب از فیلم و سریال ها می ربایند؛ زیرا نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم علاقه مند به تماشای آن ها هستند. انیمیشن The Cuphead Show! شما را مهمان داستانی جذاب و اکشن می کند. با دانلود انیمیشن کله لیوانی می توانید همراه فرزندتان بارها و بارها آن را ببینید و از دیدن صحنه های بامزه و جذاب آن خسته نشوید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن The Cuphead Show!

کارگردان مجموعه انیمیشن کله لیوانی را انیمیشن ساز و سازنده بازی های ویدیویی چاد مولدن هاور  (Chad Moldenhauer) است. این انیمیشن بر اساس بازی ویدئویی کاپ هد ساخته شده است. این بازی برای اکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز در سال 2017 ارائه شد و در سال 2018 نسخه مک آن وارد بازار شد. به علت استقبالی که از این مجموعه به عمل آمد، ساخت انیمیشن آن را هم برای نتفلیکس به صورت کارتونی جذاب آغاز کردند.  در نسخه زبان اصلی این انیمیشن صداپیشگاهی مانند فرانک تودارو، ترو ولنتاینو و ... ایفای نقش می کنند. 

انیمیشن کله لیوانی محصول سال 2022 آمریکا و کانادا است. این انیمیشن امتیاز 8.2 را از IMDB دریافت کرده است که نشان دهنده پرمخاطب بودن آن است. انیمیشن The Cuphead Show! توانست با تریلرهایی که از همان ابتدا منتشر کرد، نظر مخاطبان و منتقدان دنیای انیمیشن را به خود جلب کند. 

کارتون جذاب کله لیوانی در ژانر اکشن، ماجرایی و انیمیشن ساخته شده است.

خلاصه ای از داستان انیمیشن The Cuphead Show!

همان طور که گفته شد، این انیمیشن بر اساس بازی ویدئویی کاپ هد ساخته شده است. ماجرای ناگوار کله لیوانی هیجانی را در این کارتون می بنید که برادری محتاط دارد و این دو با همدیگر داستانی پر از هیجان را رقم می زنند. 

تماشای آنلاین انیمیشن The Cuphead Show! به راحتی روز خسته کننده شما را به یک روز پر از نشاط تبدیل می کند. 

دانلود انیمیشن The Cuphead Show! با زیرنویس فارسی

در زمان گذشته مدت ها می گذشت تا انیمیشن های جدید روز دنیا را بتوانید ببینید و آن موقع هم دیگر تماشای آن لطف چندانی نداشت؛ اما شما می توانید در اسرع وقت و به راحتی با تماشای آنلاین انیمیشن The Cuphead Show! با زیرنویس فارسی خود را مهمان داستانی زیبا و پر هیجان کنید. با دانلود انیمیشن کله لیوانی 2022 با زیرنویس فارسی، همراه این داستان جذاب شوید و با سایر کاربران از سراسر دنیا این فیلم زیبا را به تماشا بنشینید. لینک دانلود انیمیشن The Cuphead Show! با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به سریال

کله لیوانی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم