لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Legend of Vox Machina

انیمیشن اکشن و جذاب The Legend of Vox Machina 2022

این سال ها نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم انیمیشن ها را می پسندند. از طرفی ساخت انیمیشن ها گاهی به گونه ای صورت می گیرد که بیشتر مخاطبان آن ها در رده بزرگسال هستند. به خصوص انیمیشن های جذاب و اکشن که طرفداران خاص خود را دارند. دانلود انیمیشن The Legend of Vox Machina 2022 هم به عنوان یکی از جذاب ترین انیمیشن های سال می تواند روزتان را پر از هیجان کند. انیمیشن افسانه ی واکس ماکینا که دوست دارید بارها و بارها آن را ببینید و هیچ گاه از دیدن آن سیر نمی شود. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن The Legend of Vox Machina 2022

این انیمیشن جذاب و هیجان انگیز جزو پرمخاطب ترین انیمیشن های روز است که توانسته است امتیاز بسیار بالای 9.4 را از IMDB دریافت کند. این کارتون در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجرایی ساخته شده است و محصول 2022 آمریکاست. کارگردانی این اثر را سانگ جین آن (Sung Jin Ahn) برعهده دارد که در کارنامه خود انیمیشن های جذابی مانند Don vs. Raph را هم برای عرضه به مخاطبان خود داشته است. این انیمیشن توسط کمپانی های آمازون استودیو، تیموس و سریتیکال رول پروداکشنز تولید و منتشر شده است. این انیمیشن در دو فصل ۱ و ۲ از تاریخ 28 ژانویه 2022 توسط آمازون پرایم در آمریکا پخش می شود و به صورت همزمان نیز پخش اینترنتی آن در سایر کشورها شروع می شود. شما هم می توانید با تماشای آنلاین انیمیشن The Legend of Vox Machina 2022 هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا انیمیشن افسانه ی واکس ماکینا جذاب را ببینید. 

هنرمندانی مانند لورا بیلی، تالیسین یافه، اشلی جانسون، لیام اوبراین و ... به عنوان صداپیشه در این انیمیشن فعالیت دارند. منتقدان زیادی پس از پخش این کارتون، شخصیت پردازی و داستان فانتزی را در کنار گرافیک جذاب این اثر ستوده اند. 

خلاصه ای از انیمیشن The Legend of Vox Machina 2022

داستان انیمیشن افسانه ی واکس ماکینا قصه ی گروه هشت نفره را روایت می کند که قهرمانانی قدرتمند هستند. آن ها برای نجات قلمرو اگزاندریا از دست نیروهایی مخوف و جادویی تاریک فعالیت می کنند. هر بار داستانی هیجان انگیز و پر از تنش پیش رویشان است که نفس ها را در سینه تان حبس می کند ...

برای دانلود انیمیشن افسانه ی واکس ماکینا با زیرنویس فارسی می توانید از لینک های مختلف آن استفاده کنید. 

تماشای آنلاین انیمیشن The Legend of Vox Machina 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق انیمیشن های جذاب هستید و می خواهید یک انیمیشن پرمخاطب را در برنامه اوقات فراغت خود بگنجانید، دانلود انیمیشن افسانه ی واکس ماکینا با زیرنویس فارسی را به شما توصیه می کنیم. از همان ابتدای انتشار، تماشای آنلاین انیمیشن The Legend of Vox Machina 2022 با زیرنویس فارسی توانست رکورد بالایی را ثبت کند که نشان دهنده پرمخاطب بودن این کارتون است. لینک دانلود انیمیشن افسانه ی واکس ماکینا با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است تا کاربران فارسی زبان نیز بتوانند همراه سایر کاربران از سراسر دنیا به تماشای این کارتون هیجان انگیز و نفس گیری بپردازند. 

 

موارد مشابه

رای به سریال

افسانه ی واکس ماکینا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم