درباره فیلم Fatherhood

فیلم FATHERHOOD و جذابیت رابطه پدر و دختربچه

  فیلم سینمای FATHERHOOD از فیلم هایی است که در آن احساسات عمیق پدرانه نسبت به دختر خردسال خود به خوبی نشان داده است. با دانلود فیلم پدرانه را به کارگردانی  Paul Weitz که از جذابیت بالایی برخوردار است، می توانید به تماشا بنشینید. در این فیلم جذاب و پر از احساسات، رابطه پر از مسئولیت پدر و فرزندی را می توانید مشاهده کنید. تماشای آنلاین فیلم ساعات خوشی را برایتان رقم می زند در ادامه به بررسی فیلم جدید FATHERHOOD می‌پردازیم.

رویدادها و عوامل فیلم FATHERHOOD 2021

عوامل و دست اندرکاران فیلم زیبای FATHERHOOD همگی با حساسیت بالا انتخاب شدند تا در کنار داستان جذاب آن، نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. فیلم بر اساس رمان الهام بخش با نام  "Two Kisses for Maddy: A Memoir of Loss & Love " نوشته متیو لوگلین تولید شده است. قرار بر این بود که فیلم برای روز پدر آماده شده و در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. 

کوین هارت، یکی از بهترین بازیگران سینمای آمریکا در نقش پدری با احساس مسئولیت به نام "مت" نقش آفرینی کرده است. پدری که تمام تلاش خود را می‌کند تا عملکردی عالی را به اجرا درآورد و وظیفه پدری خود را به نحو احسن انجام دهد. ملودی هرد نیز نقش دختر این کاراکتر را بازی کرده است. او بازیگری کم سن و سال است و قبل از این هم در فیلم هایی مانند Them نقش آفرینی کرده است.

 فیلم پدرانه به کارگردانی پل ویتز تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه ‌نویس آمریکایی ساخته شده است. فیلم  FATHERHOOD 2021 دارای صحنه های جذاب و زیباست که در ژانر درام و کمدی ساخته شده و این دو ژانر را به خوبی با هم درآمیخته است. بدین صورت تماشای آنلاین فیلم FATHERHOOD برای افراد و مخاطبان زیادی جذاب بوده است.

داستان FATHERHOOD از چه قرار است؟

داستان فیلم FATHERHOOD  پدری را به نمایش می گذارد که همسرش به صورت غیرمنتظره جان خود را از دست می دهد. این اتفاق یک روز پس از تولد دخترشان باعث سردرگمی پدر می شود.  پدر خود را در بزرگ کردن دختر و تامین نیازهای کودکانه او موظف می داند و تمام تلاش خود را می کند تا این نقش را به خوبی ایفا کند. احساسات عمیق پدر و فرزندی در آن را به زیبایی نشان داده می شود و دنیای خشن یک مرد قوی را در هم آمیخته با احساساتی لطیف و مهربانانه به خوبی نمایش می دهد.  با دانلود فیلم FATHERHOOD 2021 شما همراه لحظات جذاب این پدر و فرزند باشید.

 

تماشای انلاین فیلم FATHERHOOD با ترجمه زیرنویس

اکثر افرادی که علاقه به تماشای فیلم و سریال دارند ترجیح می‌دهند فیلم های روز دنیا را همزمان با سایر مخاطبان در سراسر دنیا به تماشا بنشینند. دانلود فیلم FATHERHOOD با ترجمه زیرنویس نیز برای این افراد آماده شده است تا یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۱ را تماشا کند. دانلود فیلم با کیفیت های مختلفی روی سایت قرار داده شده است و می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین امکان تماشای آنلاین فیلم پدرانه نیز برای کاربران فراهم شده است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

پدرانه

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم