درباره فیلم Cruella

تماشای آنلاین فیلم Cruella 2021  - دختری شرور با سگ‌های خال‌دار سفیدرنگ

خلاصه)

تماشای آنلاین فیلم Cruella 2021 زیرنویس فارسی، شما را با ماجرای زندگی پرفراز و نشیب کروئلا دویل آشنا خواهد کرد. فیلمی که در شهر زیبای لندن فیلمبرداری شده و جدیدترین اثر Craig Gillespie در ژانر جنایی-کمدی محسوب می‌شود. چرا شخصیت اصلی فیلم کروئلا 2021، به کارهای شرورانه روی می‌آورد؟ در پشت چهره‌ی امیدوار به آینده‌ی استلا، دختری ظاهر می‌شود که با سگ‌های خالدار سفید به جان خیابان‌های لندن می‌افتد. در ادامه عوامل فیلم، ستار‌گان، خلاصه داستان و نقد اجمالی برایتان آورده‌ایم.

تماشای آنلاین فیلم Cruella 2021 زیرنویس فارسی

 

عوامل و رویدادهای فیلم

فیلم کروئلا 2021 جدیدترین اثر کارگردانی شده توسط کریگ گیلیپسی، کارگردان مشهور استرالیایی است. شهرت زیاد این کارگردان به فیلم‌ لارس و دختر واقعی (Lars and the Real Girl) برمی‎‌گردد والان فیلم جدید Cruella 2021 روی جدیدی از کارهای کمدی-جنایی این کارگردان را نشان می‌دهد. در کنار این بازی پروفشنال و متفاوت اما استون، جذابیت فیلم را چندبرابر کرده است.

ژانر: کمدی-جنایی 

مخاطب: خانواده 

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان:  Craig Gillespie

تهیه کننده: Gunn Films, Marc Platt Productions, Walt Disney, TSG entertainment

نویسندگان: Dana Fox, Tony McNamara, …

تاریخ انتشار: 28 می 2021

محصول: آمریکا

لوکیشن فیلمبرداری: انگلیس، لندن

زمان: 134 دقیقه

ستارگان: Emma Stone, Emma Thompson, Joel Fry, Paul Walter Hauser, John McCrea, …

فیلم Cruella 2021 درباره چیست؟

داستان فیلم کروئلا 2021 مربوط به زندگی دختری به نام کروئلا دویل (Emma Stone) است که اسمش در عنوان فیلم نیز آمده است. شخصیت کروئلا در اصل دختری به نام استلا است که در دوره نوجوانی خود آرزوها و اهدافی برای آینده خود تجسم می‌کند. او با شور و جاه‌طلبی و در عین حال استعداد و خلاقیتی که  دارد، به رویای طراح مد شدن در قلب لندن فکر می‌کند. اما گویی قرار نیست که رویاهای او تحقق پیدا کند. استلا که در برهه‌ای، بی‌پول و یتیم و درمانده می‌شود، به جنایت‌ روی می‌آورد. و در این مسیر با بهترین دوستان خود (هوراس و جاسپر) شروع به کارهای شرورانه در شهر لندن می‌کنند. دو دزد آماتور به همراه استلا که از این به بعد، کروئلا نام دارد، چه بر سر لندن می‌آورند؟

نقطه اوج در تماشای آنلاین فیلم Cruella 2021 به افکار کروئلا برمی‌گردد. وقتی که می‌خواهد بیشتر از این را از سرنوشت پس بگیرد. و حال باید برای یک ستاره راک نوظهور، قطعه امضا طراحی کند. حال کروئلا کاملا احساس می‌کند که به هدف خود رسیده است. اما هزینه همگام شدن سریع با دیگران چقدر است؟ کروئلا چقدر برای پرداخت این هزینه مشتاق است؟ تمام این ماجراهای نفس گیر را همین الان با تماشای آنلاین فیلم کروئلا 2021 دنبال کنید.  

نقد فیلم Cruella 2021

با تماشای آنلاین فیلم Cruella 2021 شما به سال 1970 لندن برخواهید گشت. تلاش برای القای دو شخصیت متفاوت در دو زمان مختلف و تحت تاثیر شرایط جامعه در طول فیلم وجود دارد. شاید با این توصیف یاد فیلم مشهور جوکر بیفتید اما داستان کاملا متفاوت است. تمام بازسازی صحنه‌ها با موفقیت خوبی از پس فیلمبرداری صحنه‌های مختلف برمی‌آیند. شاید شما هم در طول فیلم متوجه مصنوعی بودن بخش‌هایی از سکانس‌ها و المان‌های پشت زمینه بازیگران شوید.  نقدی که می‌توان بر روی عنوان فیلم مطرح کرد این است که آیا کاراکتر کروئلا نیاز به یک داستان مجزا برای تعریف کردن دارد؟ یعنی آیا این کاراکتر در طول فیلم می‌تواند به خوبی به این سوال پاسخ دهد؟ 

دانلود فیلم Cruella 2021

جدیدترین پیشنهاد ما برای علاقمندان به فیلم‌های سبک جنایی -کمدی، تماشای آنلاین فیلم Cruella  2021 با زیرنویس فارسی است. ما کیفیت‌های مختلف فیلم کروئلا 2021 را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. با تماشای این فیلم، پای یکی از فیلم‌های کلاسیک مربوط به دهه 70 قرن نوزدهم خواهید نشست. سرگرم کننده بودن فیلم از اول تا آخر یکی از بارزترین ویژگی‌های این فیلم آمریکایی است. 

موارد مشابه

رای به فیلم

کروئلا

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم