درباره فیلم WarHunt

دانلود فیلم ترسناک و سراسر هیجان WarHunt 2022

اگر آدرنالین خونتان کم شده است، دیدن فیلم وارهانت را حتماً در برنامه خود بگنجانید. فیلمی سراسر هیجان و ترس که می تواند شما را تا اوج ترس و وحشت پیش ببرد. وارهانت یا شکار جنگ، نام فیلمی ترسناک است که در اوایل سال 2022 تولید و منتشر شده است. در دنیای امروز، کم نیستند طرفداران ژانر ترسناک که لحظه به لحظه فیلم هایی از این قبیل را با چشمان خود می بلعند. اگر شما هم عاشق فیلم های هیجان انگیز هستید، می توانید با تماشای آنلاین فیلم WarHunt 2022 لحظات خود را پر از هیجان کنید و یکی از ترسناک ترین فیلم های سال را به تماشا بنشینید. 

عوامل و رویدادهای فیلم WarHunt 2022

این فیلم در ژانر ترسناک،‌ هیجان انگیز و اکشن ساخته شده است. فیلم وارهانت محصول 2022 آمریکاست که به کارگردانی مایورو بورلی (Mauro Borrelli) ساخته شده است. این کارگردان حرفه ای و نام آشنای آمریکایی، قبلاً نیز در فیلم هایی مانند یادآوری، Haunted Forest و Box of Shadows نیز ژانر ترسناک را به خوبی به نمایش گذاشته است و یکی از حرفه ای ترین ها در این ژانر در نظر گرفته می شود. البته وی در نویسندگی این فیلم هم دستی داشته است. 

تولید و انتشار فیلم هاروانت بر عهده کمپانی های Forma Pro Films، RNG Entertainment و Berkeley Media Group است که با همکاری هم این فیلم جذاب را تولید کرده اند. 

در فیلم WarHunt 2022 بازیگرانی مانند میکی رورک، جکسون رادبون، رابرت نپر، فردریک واگنر، پولینا پوشکاروا، جاش بوردت، لو استاسن، الکس میلز ایفای نقش می کنند و همگی هم جزو بهترین ها در کار خود هستند. 

این فیلم برای اولین بار در تاریخ 21 ژانویه 2022 توسط کمپانی سابان فیلمز در سینماهای آمریکا پخش شد. برای دانلود فیلم زیبای وارهانت با ما همراه باشید. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم WarHunt 2022 می بینید!

این فیلم به گذشته ای دور برمی گردد. در سال 1945 که هواپیمای ارتش آمریکا بر فراز جنگل سیاه آلمان در حال پرواز است. در این زمان به ناگاه این هواپیما توسط انبوهی از پرهای کلاغ احاطه می شود. هواپیما سقوط می کند و در عین حال که سرنشینان این هواپیما در حال دیدن این پرها هستند، به همدیگر نزدیک شده و به یک زن مرموز و سیاه پوش تبدیل می شوند ... 

داستان پرهای سیاه و زن سیاه پوش چیست؟ تماشای آنلاین WarHunt 2022 با زیرنویس فارسی این سوال را برایتان جواب می دهد. 

دانلود فیلم WarHunt 2022 با زیرنویس فارسی

همین توضیحات اندک در مورد فیلم وارهانت شما را متقاعد می کند تا این فیلم زیبا و هیجان انگیز را ببینید. دیدن این فیلم برای یک روز خسته کننده توصیه می شود تا با تماشای آنلاین فیلم وارهانت با زیرنویس فارسی، روز خود را پرهیجان به اتمام برسانید. برای کسانی که از طرفداران پر و پا قرص دنیای فیلم و سریال هستند، امکان دانلود فیلم وارهانت 2022 با زیرنویس فارسی فراهم شده است. لینک دانلود فیلم WarHunt 2022 در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است و می توانید از کیفیت های بالای آن نیز برخوردار شوید.

موارد مشابه

رای به فیلم

وارهانت

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم