لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال 1883

سریال جذاب 1883 در ژانر وسترن

سریال های وسترن همیشه می توانند مخاطب را به زیبایی جذب کنند. مفاهیمی که در این گونه سریال ها به چشم می خورد، باعث می شود تا هیجانات بشری بیشتر خودنمایی کند و عدالت و طبیعت گردی را در دل خود دارد. این مفاهیم که در ذات بشر جلوه گری می کنند، سبب می شود تا هنگام مشاهده این فیلم ها نیز حس بهتری به انسان دست دهد. سریال 1883 هم یکی از این سریال هاست که بدون شک حس و حال خوبی به شما هم خواهد داد. پس با تماشای آنلاین سریال 1883 همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای سریال 1883

این سریال پر از افراد معروف و کسانی است که جوایز متعددی را دریافت کرده اند. به همین علت می توان گفت که باید انتظار یک سریال جذاب را داشته باشید. ستارگانی مانند سام الیوت در این فیلم ایفای نقش می کند که به هماره دیگر افراد مانند تیم مک گراو، فیت هیل و ... به زیبایی در نقش خود ظاهر می شوند. 

کارگردان سریال 1883 تیلور شریدان (Taylor Sheridan) است که از فیلمنامه نویسان و هنرمندان آمریکایی است و جوایز متعددی را هم در کارنامه خود دارد. تریلرهای این سریال، به خودی خود نشان دهنده یک سریال جذاب و هیجان انگیز هستند.

سریال 1883 در ژانر درام و وسترن ساخته شده است و فصل اول آن دارای 10 قسمت است. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم 1883 می گذرد

این سریال جذاب، داستان یک خانواده را روایت می کند که در سفری دور و دراز حضور دارند. خانواده داتون، به سمت غرب در حرکت هستند و از دشت های بزرگ و مسیرهای هموار به سمت آخرین سنگر آمریکا در حرکتند. اتفاقات و وقایع سفر همیشه برای انسان ناشناخته است و گاهی غافلگیری هایی را به همراه دارد. همین ناشناخته هاست که سریال 1883 را این همه جذاب کرده است ...

با دانلود سریال 1883 می توانید مهمان یکی از جذاب ترین فیلم های سال باشید.

دانلود سریال 1883 با زیرنویس فارسی

با توجه به این که ما دسترسی راحتی به پلتفرم های جهانی مانند نتفلیکس نداریم و تحریم هستیم، ممکن است بسیاری از افراد فیلم دوست، نگران تماشای فیلم های سال باشند. البته برخی افراد هم نمی توانند فیلم های زبان اصلی را تماشا کنند. از این رو ما این مسائل را برای شما حل کرده ایم. می توانید به راحتی با دانلود سریال 1883 با زیرنویس فارسی، همراه با سایر کاربران از سراسر دنیا، مهمان این فیلم جذاب و هیجان انگیز باشید. تماشای آنلاین سریال 1883، شما را به دل طبیعت آمریکا و زیبایی های بی نظیر آن می برد. بدین صورت در کنار داستان زیبای سریال، حس نشاط را هم از این طبیعت می گیرید. لینک دانلود سریال 1883 با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

موارد مشابه

رای به سریال

1883

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم