درباره فیلم The Harder They Fall

فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 – The Harder They Fall 2021

تماشای آنلاین فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021

تماشای آنلاین فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 – The Harder They Fall 2021، برای طرفداران فیلم‌های وسترن بهترین انتخاب است. فیلم هر چه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 به کارگردانی جیمز ساموئل، یک فیلم آمریکایی می‌باشد که نتفلیکس آن را منتشر کرده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به هنرمندانی چون جاناتان میجرز، ادریس البا و زازی بیتز اشاره کرد. این فیلم در 3 نوامبر 2021 اکران شد. تماشای آنلاین فیلم The Harder They Fall 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای فیلم The Harder They Fall 2021

جاناتان میجرز، زازی بیتز، ادی گاتگی، دیواندا وایز و مانی روبیو از هنرمندانی هستند که در فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز ساموئل که به نام بولیتز شناخته می‌شود، نویسنده، خواننده، ترانه‌سرا ، کارگردان و تهیه‌کننده انگلیسی است که در این فیلم علاوه بر کارگردانی، به‌همراه بواز یاکین فیلمنامه را نوشته‌اند. موسیقی زیبای این فیلم هم کاری از جیمز ساموئل است. با نمایش فیلم در جوایز گاتهام (Gotham Awards 2021)، موفق به دریافت جایزه Tribute شد. 

نام فیلم به انگلیسی: The Harder They Fall 2021

نام فیلم به فارسی: هر چه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021

ژانر: وسترن، درام

مخاطب: رده‌ سنی بالای 15 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Jeymes Samuel

تهیه کنندگان: Jeymes Samuel, James Lassiter, Jay- z, Lawrence Bender

نویسندگان: Jeymes Samuel, Boaz Yakin 

تاریخ انتشار: 3 نوامبر 2021

زمان فیلم: 130 دقیقه

محصول: آمریکا 

ستارگان: Jonathan Majors, Zazie Beetz, RJ Cyler, Chase Dillon, DeWanda Wise

داستان فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 درباره چیست؟

داستان فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 در مورد یک یاغی به‌نام نت لاو است. نت لاو پس از آن‌که متوجه می‌شود دشمنش روفوس باک از زندان آزاد شده است، سعی می‌کند تا دار و دسته‌اش را دور هم جمع کند. نت لاو قصد دارد با باند خود، روفوس باک را تعقیب کند و نهایتا انتقامش را از او بگیرد. آیا نت لاو موفق می‌شود از دشمنش روفوس باک انتقام بگیرد؟ اگر می‌خواهید بیننده یک فیلم وسترن هیجان‌انگیز باشید، تماشای آنلاین فیلم The Harder They Fall 2021 را از دست ندهید. 

نقد فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 

موسیقی فوق‌العاده فیلم هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری 2021 از نکات مثبت فیلم است که توانست مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. داستان فیلم بسیار خوب و جلوه‌های بصری عالی هستند. از طرفی جیمز ساموئل در این فیلم یک وسترن سیاه پوست را برای مخاطب نمایش می‌دهد، که هیمن موضوع سبب شد که مورد انتقاد مثبت مخاطبان قرار بگیرد. بازی جاناتان میجرز در نقش نات لاو بسیار عالی بوده است و تحسین بینندگان را به دنبال داشت. 

دانلود فیلم The Harder They Fall 2021 زیرنویس فارسی

اگر از دوستداران فیلم‌های اکشن و مهیج هستید، دانلود فیلم The Harder They Fall 2021 زیرنویس فارسی را به شما توصیه می‌کنیم. این فیلم نمای متفاوتی از فیلم‌های درام را به نمایش گذاشته که داستان آن بسیار جذاب است و نباید لذت دیدن آن را از دست داد. در کنار این، تماشای فیلم واکر 2021 ژانر وسترن را نیز از دست ندهید.

موارد مشابه

رای به فیلم

هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌ می‌خوری

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم