درباره انیمیشن Diary of a Wimpy Kid

دانلود فیلم Diary of a Wimpy Kid 2021 با زیرنویس فارسی

 برخی از انیمیشن ها آن قدر جذاب هستند که بزرگترها هم با اشتیاق آن ها را می بینند. تماشای آنلاین Diary of a Wimpy Kid 2021 می تواند هر کسی را در هر سنی حسابی سرگرم کند. این انیمیشن کمدی بسیار جذاب است و باعث می شود تا از ته دل بخندید. لحظات هیجان انگیز و با مزه ای که در انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف رقم خورده است می تواند بارها و بارها کودکان را سرگرم خود کند و به یک انیمیشن همیشگی برای آن ها تبدیل شود. اگر دوست دارید کودک درونتان را فعال کنید، توصیه می کنیم دانلود انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف را از دست ندهید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن Diary of a Wimpy Kid 2021

انیمیشن Diary of a Wimpy Kid 2021 جزو یکی از جذاب ترین کارتون های سال است. این کارتون در ژانر درام، کمدی و انیمیشن ساخته شده است. انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف به کارگردانی سوئینتن ا. اسکات سوم (Swinton O. Scott III) در سال 2021 و در کشور آمریکا ساخته شده است. هنرمندان صدا پیشه ای مانند سیروس آرنولد، برکستون بیکر، اریکا سرا و ... هم به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن در نسخه اصلی ایفای نقش می کنند. 

این انیمیشن جذاب توسط کمپانی های  20th Century Studios و Bardel Entertainment و Color Force تولید شده است و برای اولین بار در سوم دسامبر توسط دیزنی پلاس در آمریکا پخش شد و به صورت همزمان در سایر کشورهای دنیا به صورت اینترنتی منتشر شد. 

خلاصه ای از انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف

انیمیشن Diary of a Wimpy Kid 2021 داستان یک کودک جاه طلب و پر از تخیل است که برنامه های زیادی برای موفق، ثروتمند و مشهور شدن دارد. گرگ هفلی نام این کودک است که دوست دوران راهنمایی او به نام رولی را هم پشت سر می گذارد. داستان بسیار جذاب و دوست داشتنی است و کودکان و حتی بزرگسالان را هم به خوبی سرگرم می کند. برای دانلود انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

تماشای آنلاین انیمیشن Diary of a Wimpy Kid 2021 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق انیمیشن های جذاب و روز دنیا هستید، سعی کنید دیدن این کارتون کمدی و دلنشین را از دست ندهید. برای کاربران فارسی، لینک دانلود انیمیشن Diary of a Wimpy Kid 2021 با زیرنویس فارسی تهیه شده است تا بتوانند همراه با سایر کاربران در سراسر دنیا به تماشای این کارتون بنشینند. 

دانلود انیمیشن خاطرات یک بچه ضعیف با زیرنویس فارسی لحظاتی پر از هیجان برایتان به همراه دارد. به راحتی می توانید لینک تماشای آنلاین انیمیشن Diary of a Wimpy Kid 2021 را با کیفیت بالا برای اوقات فراغت خود مورد استفاده قرار دهید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

خاطرات یک کودک ضعیف

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم