لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Dexter: New Blood

فیلم زیبای Dexter New Blood (2021) با زیرنویس فارسی

نسخه های متعدد سریال دکستر سالهاست که از شبکه تلویزیونی شو تایم پخش می شود. فصل نهم این سریال با ماجراهایی بسیار جذاب و دلنشین این بار با نام سریال دکستر: خون جدید، منتشر شده است. سریالی که توانسته است گوی سبقت را از نسخه های قبلی خود برباید و مخاطبان را شگفت زده کند. این بار هم با داستانی جذاب سروکار دارید. برای تماشای آنلاین سریال Dexter New Blood (2021) با ما همراه باشید.

عوامل و دست اندرکاران سریال دکستر: خون جدید

سریال Dexter New Blood (2021) محصول در 10 قسمت حدود یک ساعته آماده پخش شده است. این بار هم مایکل سی هال (Michael C. Hall) در نقش نمادین خود یعنی دکستر ایفای نقش می کند. البته داستان بسیار جذاب تر از نسخه های قبل است. برخی از بازیگران که در این نسخه حضور دارند جدید هستند که می توان جولیا جونز و جانی سیکوویا را نام برد. جولیا جونز قرار است در نقش معشوقه جدید دکستر بازی کند. به هر حال تریلرهای این نسخه از سریال دکستر، نشان می دهد که با یکی از جذاب ترین سریال های سال روبرو هستیم. 

این سریال در ژانر درام ساخته شده است و یکی از بهترین سریال های سال در این ژانر محسوب می شود.

سریال دکستر در نسخه های متعدد خود یکی از موفق ترین سریال هایی است که در چند  دهه ی اخیر پخش شده است. این سریال نامزد دریافت جوایز مختلفی شده است که می توان به نامزد شدن آن در جوایز امی، برای دریافت جایزه ی بهترین سریال یاد کرد.

کارگردانی این فصل از سریال دکستر: خون جدید به کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) سپرده شده است. او نویسنده و تهیه کننده ای ماهر است که نسخه های قبلی این سریال را هم کارگردانی کرده است. این فیلم آمریکایی و جذاب از دیگر هنرنمایی های فیلیپس است. 

در نسخه های قبل دکستر ناپدید شد و احساس می شد که او مرده باشد. با دانلود سریال دکستر: خون جدید می توانید اوقات فراغت خود را از دلزدگی بیرون آورید.

خلاصه داستان سریال Dexter New Blood (2021)

در این فصل از سریال دکستر، ماجرای این شخصیت پرطرفدار را ده سال پس از ناپدید شدن او روایت می کند. حال دکستر با هویتی جدید در شهری کوچک زندگی خود را شروع کرده است. اما باز هم وسوسه های ذهن دکستر او را رها نمی کند و زندگی آرام او باز هم دستخوش این وسوسه ها می شود ... با تماشای آنلاین سریال دکستر: خون جدید این داستان جذاب را دنبال کنید.

دانلود سریال  دکستر: خون جدید با زیرنویس فارسی

اگر نسخه های قبلی سریال دکستر را دیده اید، قطعاً نمی توانید از دیدن این نسخه دل بکنید. اگر هم که آن را ندیده اید، توصیه می کنیم یکی از زیباترین سریال های درام این دهه ها را از دست ندهید. دانلود سریال Dexter New Blood (2021) با زیرنویس فارسی قطعاً شما را از خود راضی نگه می دارد و به اوقات فراغتتان حس و حال دیگری می دهد. لینک تماشای آنلاین سریال دکستر: خون جدید با زیرنویس فارسی در کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. دانلود سریال دکستر: خون جدید به شما این امکان را می دهد تا همراه با سایر کاربران در سراسر دنیا این سریال جذاب را ببینید.

موارد مشابه

HD
 golhaye davodi  گل هاي داوودي

گل های داوودی

imdb0

ژانر : ایرانی

سال تولید : 1984

کشور سازنده : ایران

خلاصه داستان: عباس صفاری، در جریان بروز مشاجره با دوست خود باعث مرگ ناگهانی وی شده و به ۲۵ سال حبس محکوم می‌شود. با سپری شدن ۲۰ ساله محکومیت و عفو ۵ سال آخر، قرار آزادی عباس صادر می‌گردد. اما روز موعود در شرایطی که همگان منتظر آزادی عباس هستند استوار هدایت خبر مرگ ناگهانی عباس را به همسرش، عصمت، می‌دهد. اما عصمت از گفتن حقیقت به فرزند نابینای خود، جواد که در آستانه برگزاری مراسم ازدواجش قرار دارد خودداری می‌کند. استوار هدایت که قبل از عزیمت به سفر عصمت را در جریان واقعیت کشته شدن عباس به دست یکی از مأمورین زندان قرار داده بود با تقاضای وی مبنی بر معرفی خود به عنوان پدر جواد و حضور در مراسم عروسی او مواجه می‌شود. جواد که به‌طور ناگهانی در جریان مکالمه استوار و مادرش قرار می‌گیرد خانه را ترک کرده و از حضور در مراسم خودداری می‌کند. اما سرانجام توسط همسرش مریم متقاعد شده و با واقعیت مرگ پدرش کنار می آید.

رای به سریال

دکستر: خون جدید

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم