درباره انیمیشن Mickeys Tale of Two Witches

انیمیشن جذاب Mickeys Tale of Two Witches 2021  در شب هالووین

 اگر فیلم هایی با داستان جادوگری، سحر و معما را دوست دارید، دانلود انیمیشن Mickeys Tale of Two Witches 2021  را به شما توصیه می کنیم. این انیمیشن پر از ماجراهای هیجان انگیز و دوست داشتنی است. میکی داستانی که این بار در شب هالووین هنر نمایی می کند. البته او مأموریت هایی هم دارد که باید انجام بدهد. با تماشای رایگان انیمیشن داستان دو جادوگر میکی همراه این داستان جذاب و هیجان انگیز باشید.

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن Mickeys Tale of Two Witches 2021 

انیمیشن داستان دو جادوگر میکی توسط کمپانی دیزنی جونیور تولید و منتشر شده است. کارگردان انیمیشن جف گوردون است که فعالیت های حرفه ای در زمینه انیمیشن داشته است. نویسنده این اثر رابرت سی رامیرز است که برنامه های زیادی را نویسندگی کرده است و جایزه امی برنامه های روز برای بهترین گروه ویژه برنامه ها را نیز در کارنامه خود دارد.

 انیمیشن داستان دو جادوگر میکی در ژانر فانتزی، انیمیشن، موزیکال و ماجراجویی ساخته شده است و محصول کشور آمریکاست. در نسخه اصلی این داستان، هنرمندانی مانند برت ایوان، کیتلین روبروک، تریس مک نیل، بیل فارمر و ... به عنوان صداپیشه فعالیت می کنند. این انیمیشن در ۷ اکتبر ۲۰۲۱ در آمریکا و سایر کشورها پخش شد. این برنامه ویژه برنامه دیزنی جونیور است که به مناسبت هالووین ساخته شد.

خلاصه داستان انیمیشن دو جادوگر میکی

 در این داستان می بینید که شب هالووین است و میکی داستانی در مورد دو جادو به نام های مینی شگفت انگیز و دوست دیگرش دیزی دوزی داستان هایی را برای پلوتو تعریف می کند. دو جادو برای این که از آکادمی جادوگران فارغ التحصیل شوند، باید آزمون هایی را پشت سر بگذارند. با این حال که دیزی از موفقیت خود مطمئن نیست؛ ولی به همراه دوستانش وارد یک ماموریت برای مقابله با روح خبیث و وحشتناک می شود. باید ببینیم آیا این گروه می توانند از پس این موجود خطرناک برایند. با دانلود انیمیشن داستان دو جادوگر میکی با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

تماشای آنلاین انیمیشن Mickeys Tale of Two Witches 2021  با زیرنویس فارسی

اگر شما هم داستان های میکی موشه را می پسندید و دوست دارید جزو اولین گروهی باشید که این انیمیشن های جذاب روز دنیا را دنبال می کنند، می توانید با دانلود انیمیشن Mickeys Tale of Two Witches 2021   با زیرنویس فارسی، یک روز خسته کننده خود را به یک روز پر از هیجان تبدیل کنید. بدین گونه با داستان میکی همراه می شوید. لینک دانلود رایگان انیمیشن داستان دو جادوگر میکی با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار داده شده است تا دسترسی راحتی به آن ها داشته باشید و از سایر مخاطبان دنیای فیلم و سریال عقب نمانید.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

داستان دو جادوگر میکی

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم