درباره انیمیشن Ella Bella Bingo

«الا بلا بینگو» انیمیشنی نروژی و محصول سال 2020 است. این انیمیشن که مخصوص کودکان زیر 7 سال است توسط آتل سلدبرگ بلکسث و فرانک موسوالد کارگردانی شده و فیلمنامه اش را جفری هیلتون و فرانک موسوالد نوشته اند. از صداپیشگان این انیمیشن می توان به گارد ایدسوولد و جک فیشر اشاره کرد. این انیمیشن پس از موفقیت های سریال محبوب «الا بلا بینگو» ساخته شده که تا کنون سه فصل از آن منتشر شده است. «الا بلا بینگو» از تاریخ 17 مارس 2020 بر روی شبکه های آنلاین نمایش فیلم پخش شده است و توانسته در سه پلتفرم آمازون، گوگل پلی و اپل استور به تعداد بازدید قابل قبولی برسد.
نویسندگان:
جفری هیلتون، فرانک موسوالد
عوامل:
تدوین: فرانک موسوالد
موسیقی: ماریوس کریستیانسن
واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان حوزه سینمای کودک موفقیت های کمپانی تولید کننده فیلم (کول پروداکشن) را تحسین کرده و برای پخش آثار آینده این کمپانی به صورت جهانی ابراز امیدواری کرده اند.

یادداشتی بر فیلم «الا بلا بینگو»
استودیو نروژی کول پروداکشن با تولید انیمیشن بلند «الا بلا بینگو» به موفقیت تازه ای دست یافته است. استودیو موفق شد این انیمیشن را به صورت جهانی پخش کند و بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد. این موفقیت تصادفی نیست چرا که داستان فیلم به گونه ای است که همه مخاطبان با هر پیشینه فرهنگی ای می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. داستان فیلم درمورد وقتی است که بهترین دوست آدم خودش بهترین دوست کس دیگری می شود. مطابق سنت قدیمی انیمیشن های نروژی این انیمیشن هم دنیای کودکان را بسیار جدی می گیرد و جهان را از زاویه دید آنها می بیند. کیفیت انیمیشن بالای فیلم به همراه موسیقی و داستان آن ترکیب جذابی را به وجود آورده که می تواند کودکان را بسیار سرگرم کند. اما سرگرمی تنها وجه «الا بلا بینگو» نیست و فیلم به خوبی پیام های عمیقی درمورد دوستی، حسادت و غیره را نیز به کودکان آموزش می دهد.
نویسنده: رنی شونفلد
منبع: www.commonsensemedia.org


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
من با دو تا بچه 4 و 5 ساله‎م این فیلم رو دیدیم. به عنوان یه بزرگ سال از دیدن فیلم اذیت نشدم و حتی چند باری به شوخی های فیلم خندیدم. اما بچه ها کاملا درگیر داستان فیلم شده بودن و از موسیقی اون لذت می بردن. ما معمولا فیلم هایی که تعلیق زیاد داشته باشن رو نمی بینیم که بچه ها اذیت نشن اما توی این فیلم هر صحنه ای که تعلیق داشت با یه چیز خنده دار و بامزه تموم می شد.
نظر منفی:
این فیلم به طور کلی انیمیشن خوبی داره و برای یه شرکت نروژی موفقیت بزرگی به حساب میاد. با این حال داستان فیلم خیلی ساده جلو میره و فقط برای بچه های زیر 7 سال میتونه جذابیت داشته باشه.


جزئیات:
این فیلم بر اساس سریالی به همین نام طراحی شده است.
این اولین صداپیشگی سامر فونتانا (در نقش شخصیت اصلی) است.
آتل سلدبرگ بلکسث (کارگردان) قبلا فیلم «پاپا» (2018) را کارگردانی کرده است.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

الا بلا بینگو

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم