درباره فیلم Bellbottom

دانلود رایگان فیلم هندی Bellbottom 2021

 دانلود فیلم دم پا گشاد ۲۰۲۱ شما را به زمانی می برد که فیلم های هندی طرفداران خود را داشتند. چند ممکن است این روزها فیلم های هندی چندان تب و تاب گذشته خود را نداشته باشد؛ اما یک بار که شروع کنید به دیدن آن ها باز هم همان علاقه گذشته به سراغتان می آید. فیلم Bellbottom 2021 در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است که درون مایه جاسوسی دارد. سینمای بالیوود فیلم های جذاب را برای مخاطبان خود در نظر می گیرد. به همین علت است که می توان گفت یک فیلم پر از محتوا و خوب را باید از آنها انتظار داشت. برای تماشای رایگان فیلم Bellbottom 2021 با ما همراه باشید.

عوامل و  رویدادهای فیلم هندی دمپا گشاد

 این فیلم به صورت میکس از دو اثر ایرلفت و نوزاد ساخته شده است. هردو فیلم هایی بودند که کومار در آنها بازی موفقی داشته است و یک داستان واقعی را به نمایش می گذارند. جذابیت فیلم به گونه ای است که تا لحظه آخر سرگرم آن خواهید بود. بازیگران نیز آن قدر هنرمندانه ایفای نقش کرده اند که بیشتر از داستان فیلم شما را جذب خود می کنند. این فیلم به کارگردانی رانجیت تیواری ساخته شده است و در آن بازیکنان مطرحی از بالیوود مانند اکشی کومار و وانی کاپور و هما قریشی و لارا دات و غیره ایفای نقش می کنند.

این فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است.

 برای دانلود فیلم Bellbottom 2021 و تبدیل یک روز خسته کننده به روزی پر از هیجان با ما همراه باشید.

 خلاصه داستان فیلم  دمپا گشاد

 اما داستان فیلم از چه قرار است؟ با توجه به پر مخاطب بودن این فیلم، انتظار داریم که داستان جذابی داشته باشد. اگر آثار معروف مانند نوزاد را دیده باشید، قطعاً قبل از تماشای فیلم هم می دانید که داستان آن بسیار جذاب خواهد بود. داستان در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهد. در سال هایی که اولین عملیات مخفیانه هند انجام می شود. یک مامور باهوش در این داستان حضور دارد. یک هواپیما ربایی انجام می شود و این مامور مخفی سعی می کند تا گروگان های آن را آزاد کند. اسم رمز عملیات، دمپا گشاد یا بل بوتوم است. این مامور نترس چه داستانی را می خواهد برای مخاطبان خود رقم بزند.

 تماشای آنلاین فیلم دمپا گشاد با زیرنویس فارسی لحظاتی پر از هیجان و جذابیت را برایتان به ارمغان می آورد.

دانلود فیلم Bellbottom 2021 با زیرنویس فارسی 

قطعا دیدن فیلم های روز دنیا برای شما هم جذاب خواهد بود. به خصوص اگر یک فیلم زیبا از سینمای بالیوود را بخواهید دنبال کنید. دانلود رایگان فیلم دم پا گشاد با ژانر اکشن خود، شما را تا عمق فیلم های هندی پیش می برد و باعث می شود تا لحظاتی هم چشم از صفحه نمایشگر برندارید. 

دانلود فیلم Bellbottom 2021 با زیرنویس فارسی برای کسانی که دوست دارند تا فیلم های روز دنیا را هرچه سریعتر ببینند، مهیا شده است.

موارد مشابه

رای به فیلم

دمپا گشاد

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم