درباره انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms

انیمیشن جذاب افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها 2021 را به تماشا بنشینید!

 هر چند افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها 2021 در قالب انیمیشن ساخته شده است؛ اما رده سنی آن بزرگسال است و می تواند مانند یک فیلم جذاب و بی نظیر، شما را به خود مشغول کند. به خصوص اگر از طرفداران انیمیشن های اکشن و پر از هیجان مورتال کمبت هستید. اگر دلتان برای بالا زدن آدرنالین در بدنتان تنگ شده است، لحظاتی نفس گیر را با تماشای آنلاین انیمیشن Mortal Kombat Legends: Battle of the Realms برای خودتان به ارمغان آورید. این انیمیشن بعد از مدت ها انتظار، در ادامه انیمیشن مورتال کمبت که سال قبل منتشر شد، پا به دنیای انیمیشن های بزرگسال گذاشته است. آیا قهرمانان می توانند سرزمین خود را نجات دهند؟ برای دانلود انیمیشن مورتال کمبت: نبرد قلمروها با ما همراه باشید!

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن مورتال کمبت: نبرد قلمروها

این بار هم ایتن اسپالدینگ، کارگردان معروف و انیمیشن ساز هنر خود را در یک کارگردانی بی نظیر به نمایش گذاشته است. اسپالدینگ بیشتر به دلیل عضویت در دست اندرکاران تولید سریال جذاب آواتار: آخرین بد افزار، مشهور شد؛ اما باز هم توانست سری انیمیشن های مورتال کمبت و بتمن را در کارنامه خود ثبت کند. 

این انیمیشن در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است ومی توان به جرئت گفت که صحنه های اکشن و هیجان انگیز در این نسخه از مورتال کمبت نسبت به نسخه قبلی خود به شدت افزایش یافته و کیفیت آن ها نیز بالا رفته است.

ژانر اکشن به خوبی در افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها خود را نشان می دهد و اوج هیجان را می توان با دانلود انیمیشن مورتال کمبت 2021 تجربه کرد. 

صداپیشگانی مانند Ike Amadi، Artt Butler، Grey Griffin و Jennifer Carpenter نیز با هنرنمایی خود، باعث شده اند تا داستان به مراتب جذاب تر شود. 

داستان انیمیشن افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها 2021

هر چند انیمیشن  Mortal Kombat Legends:Battle of the Realms به صورت سریالی ساخته نشده است؛ اما در صورتی که نسخه قبل مورتال کمبت را ندیده باشید، احتمال این که در داستان این نسخه از انیمیشن جذاب مورتال کمبت سردرگم شوید، وجود دارد. تقریباً می توان گفت که افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها، در ادامه نسخه قبلی است. داستان در این انیمیشن اکشن از چه قرار است که این همه مخاطب را به خود جذب می کند؟

در انیمیشن Mortal Kombat Legends:Battle of the Realms قهرمانان برای محافظت از سرزمین خود می جنگند. این سرزمین، مدت زمانی است که توسط نیروهای جنگجو و شیطانی مورد حمله واقع شده است. آیا آخرین مورتال کمبت می تواند سرزمین را نجات دهد؟ 

تماشای رایگان انیمیشن Mortal Kombat Legends:Battle of the Realms با زیرنویس فارسی

برای عاشقان هیجان و اکشن، این بار یکی از بهترین انیمیشن های نفس گیر و پر هیجان سال را آماده کرده ایم. تماشای آنلاین انیمیشن افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها 2021 می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که انتظارش را داشتید. مورتال کمبت این گروه افسانه ای و جنگجو این بار بهترین داستان از خود را برای نمایش آماده کرده است. لینک های دانلود انیمیشن افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است و می توانند هم زمان با سایر کاربران سراسر دنیا این انیمیشن جذاب و بی نظیر را به تماشا بنشینند.

موارد مشابه

رای به انیمیشن

افسانه های مورتال کمبت: نبرد قلمروها

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم