لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال ?...What If

 تماشای آنلاین انیمیشن سریالی چه می شود اگر...؟ 2021

برخی از انیمیشن ها آنقدر جذاب هستند که بزرگسالان را هم شیفته خود می کنند. انیمیشن با what if …? 2021  از همان انیمیشن های جذابی است که با اشتیاق می توانید قسمت های مختلف آن را دنبال کنید و از دیدن آن خسته نشوید. انیمیشن به صورت سریالی پخش شده است و در ۱۰ قسمت توسط کمپانی دیزنی پلاس به زودی پخش اینترنتی آن در چندین کشور شروع می شود. همچنین تماشای آنلاین انیمیشن what if …? 2021  برای مخاطبان در سراسر دنیا اجرا می شود.

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن چه میشود اگر...؟

انیمیشن what if …? 2021  مجموعه انیمیشنی در ژانر اکشن، فانتزی و ماجراجویی را به نمایش می گذارد. این انیمیشن محصول آمریکاست و برایان آندروز آن را کارگردانی کرده است. این انیمیشن توسط کمپانی های Marvel Studios و Flying Bark Productions منتشر شده است.

 فصل اول این انیمیشن جذاب در حال حاضر آماده است و پخش اینترنتی آن شروع شده است. انیمیشن what if …? 2021   بر اساس مجموعه کمیک های مارول ساخته شده است. البته نسخه های قدیمی تر از این مجموعه نیز در دنیای سینمایی مارول قبلا تولید شده اند. 

هنرمندان صداپیشه ای که در این سریال انیمیشنی ایفای نقش می کنند، جفری رایت، دومینیک کوپر، مایکل داگلاس، کریس همسورت و ...  به عنوان صداپیشگان جای شخصیت های این انیمیشن صحبت می کنند.

انیمیشن what if …? 2021  رویدادهای جذاب و خاصی را در فیلم های مارول رقم می زند که نسبت به فیلم های فیلم های قدیمی تر با این مضمون جذاب و دلنشین تر شده اند.

دانلود انیمیشن what if …? 2021   چه داستانی را در بر می گیرد؟

این انیمیشن سریالی جذاب، دنیای سینمایی مارول را به نمایش می گذارد که در آن داستان هایی بسیار متفاوت را به تصویر کشیده اند. مخاطب در این انیمیشن به سمت قلمرو ناشناخته پیش می رود و صحنه های جذاب و دلنشین پیش روی او قرار می گیرند. این دنیای مرموز همیشه جذاب بوده است و این بار هم داستانی جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. با دانلود انیمیشن what if …? 2021  می توانید همراه دنیای مارول شوید.

دانلود انیمیشن what if …? 2021  با زیرنویس فارسی

 دانلود انیمیشن چه می شود اگر...؟ دنیایی ناشناخته را به نمایش می گذارد که می تواند کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان را نیز سرگرم کند. دانلود انیمیشن what if …? 2021  با زیرنویس فارسی را  می توانید از قسمت اول آن که منتشر شده است ببینید و منتظر قسمت های بعدی این سریال جذاب بمانید. این انیمیشن جزو سریال های داغ و روز دنیاست. قطعا تماشای آنلاین یا دانلود انیمیشن what if …? 2021   روز تعطیل خسته کننده را برای شما جذاب تر می کند. 

بهتر است بدانید که دانلود انیمیشن با زیرنویس فارسی می تواند زبان انگلیسی شما را هم تقویت کند و با یک تیر دو نشان بزنید. 

موارد مشابه

رای به سریال

چه می‌شود اگر …؟

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم