درباره فیلم The Protege

دانلود فیلم  The Protege و ماجرای یک انتقام گیری سرسختانه

تماشای آنلاین فیلم The Protégé 2021 با نقش آفرینی بازیگران مطرحی مانند ساموئل ال. جکسون و مگی کیو رونمایی شده است و می تواند یکی از فیلم های جذابی باشد که تاکنون دیده اید. این فیلم در ژانر اکشن و دلهره آور طراحی شده است و مضمون جنایی آن باعث شده تا صحنه های اکشن زیادی در آن به چشم بخورد. دیدن فیلم شاگرد برای کسانی که عاشق فیلم های هیجان انگیز هستند، می تواند جذابیت خاصی داشته باشد. داستان فیلم بر روی آدم کشی به نام آنا داتون تمرکز دارد. آیا آنا می تواند قاتل استاد خود را به سزای عملش برساند؟ با دانلود فیلم شاگرد، می توانید با تماشای آن لحظات پر از هیجانی را تجربه کنید و این فیلم پر محتوا و جالب را ببینید.

عوامل و دست اندرکاران فیلم The Protege 2021

فیلم توسط کارگردان نیوزلندی به نام مارتین کمپل ساخته شده است و برنده جایزه آکادمی هنرهای سینما و تلویزیون بریتانیا است. این کارگردان مطرح سینما، فیلم های مختلفی مانند Casino Royale و The Foreigner را هم در بین کارهای قبلی خود دارد. فیلم شاگرد قبلاً قرار بود با عنوان The Asset ساخته شود. همچنین ژانویه ۲۰۲۰ فیلم برداری آن شروع شود؛ اما شرایط کرونا باعث شد تا پروژه متوقف شده و تأخیر در پخش آن نیز ایجاد شود. 

در فیلم شاگرد، بازیگران مطرحی مانند مگی کیو، ساموئل ال. جکسون، مایکل کیتون، رابرت پاتریک و ... نقش آفرینی کرده اند. به علاوه با حضور مارتین کمپل در این فیلم، احتمالاً یک فیلم بسیار جذاب و زیبا را در ژانر اکشن و جنایی شاهد هستیم؛ زیرا او فیلم های جاسوسی و هیجان انگیز را به خوبی بازی می کند. فیلم The Protege 2021 توسط کمپانی لیونز گیت در تاریخ ۲۰ اوت امسال به نمایش گذاشته می شود و تریلر هایجذابی که از آن پخش شده است، به خوبی توانسته است مخاطبان زیادی را منتظر تماشای آنلاین فیلم The Protege 2021 نگه دارد. 

خلاصه ای از داستان فیلم شاگرد 

 نقش اول فیلم، برعهده مگی کیو است که نقش آنا را بازی می کند که در کودکی توسط یک قاتل افسانه ای نجات یافته است. آنا آموزش های لازم را برای تبدیل شدن به یک فرد حرفه ای در زمینه کاری خود دیده است. هنگامی که مودی به عنوان استاد آنا و کسی که حکم پدری بر گردن او دارد، به شکل وحشتناکی به قتل می رسد، آنا قسم خورد که انتقام او را از قاتلش بگیرد ...

با دانلود فیلم The Protege 2021  با زیرنویس فارسی، همراه با این داستان جذاب شوید تا ببینید آیا این شاگرد حق شناس می تواند انتقام استاد خود را از قاتل مرموز بگیرد؟

 تماشای آنلاین فیلم The Protege 2021 با زیرنویس فارسی

 بدون شک، اگر عاشق دنیای فیلم و سریال هستید، تماشای فیلم های جدید برایتان جذابیت خاصی دارد تا اینکه منتظر بمانید پس از مدتی طولانی و اسپویل شدن داستان فیلم، آن را تماشا کنید. پس با دانلود فیلم The Protege با زیرنویس فارسی، همگام با سایر کاربران در سراسر دنیا این فیلم را ببینید و از دیدن آن لذت ببرید. دانلود فیلم شاگرد با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی ارائه شده است. با ما همراه باشید و این فیلم هیجان انگیز را برای یک روزه تعطیل و اوقات فراغت خود انتخاب کنید.

موارد مشابه

رای به فیلم

محافظ

ثبت

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم